Beantwoord

Punten te kort

  • 12 September 2016
  • 7 reacties
  • 454 Bekeken

Ik kwam nog een beetje punten tekort voor een draadloze telefoon in de lijst van de premium club geschenken, dus even geduld, maar nu blijkt dat die maestro's niet meer in de lijst
voorkomen, wat nu ?
icon

Beste antwoord door frank 12 September 2016, 18:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Het is nu makkelijker geworden, omdat je niet meer moet sparen tot je een volledig toestel hebt met premium punten.

Je kan de punten omwisselen naar waardebons en dan die bons gebruiken om een Maestro aan te kopen in een Proximus winkel of in de online shop van proximus

Online shop: http://www.proximus.be/nl/id_catr_recophones/particulieren/producten/toestellen/aanbevolen-telefoontoestellen.html

Waardebons: 5€ of 10€ of 20€

https://admit.belgacom.be/myproximus/nl/Personal/services/My-advantages__/awards/E454
Proximus-waardebon 10 EUR
Ref.: E454
Een nieuw toestel of een accessoire nodig?
De Proximus-waardebon is geldig:
* voor de aankoop van een toestel of accessoire in een van onze Proximus Centers
* voor de aankoop van een toestel via onze online webshop op www.proximus.beEen nieuw toestel of een accessoire nodig?
Want Frank uitlegt moet je langs MyProximus -> punten inruilen enz ....

Dank voor de antwoorden, maar ik wil de Twist 352 duo bestellen via de webshop, hoe gaat dat dan in zijn werk?
Eerst punten omruilen in waardebonnen zie foto hierboven waar je dit aanvinkt zoals op de foto en dan vind je waardebonnen van 5, 10 en 20€
maar nog gemakkelijker je kan hier via deze site ze bestellen 5, 10, 20 en 50 €
http://www.proximus.be/nl/id_cr_gift_voucher/particulieren/producten/toestellen/gsm-catalogus/winkel/waardebon.html
Als je later verder gaat in de aankoop online ga je de waardebonnen kunnen gebruiken
Opgepast : Je kan wel meerdere waardebonnen gebruiken voor de aankoop van 1 product,
maar :de waardebonnen zijn maar 6 maanden geldig, vanaf de datum van uitreiking.

Als het niet lukt vraag het in een privébericht
=> privébericht sturen met je gegevens: Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Dank voor het antwoord, het was zeer nuttig, spijtig dat de boel bij Proximus soms nog steeds vierkant draaid .
Ik volg dus de procedure, bons in het winkelmandje, maar dan, er is een fout, dus terug, maar hetzelfde resultaat, de derde maal gaat het wel, maar dan staat alles er driemaal op, dus de overtollige verwijderd,maar dan terug fout .
Dus gebeld naar 080022800 waar men zegt dat het wel werkt, maar dat men de code voor 50+10+5 € zal sturen .
Inmiddels krijg ik een mail:

Omwille van een technisch defect, werd je Premium Club-bestelling voor Proximus-waardebon 50 EUR geannuleerd. Je 6250 punten worden binnen 24 uur op je lidmaatschap teruggestort. Onze excuses voor het ongemak.
Beetje later krijg ik de waardebons, maar voor 50+20€, wat volgens mij geen 65€ is .
Dus terug gebeld, naar hetzelfde nummer, daar zegt men dat ze me zullen doorschakelen, maar mooi niet dus .
Nogmaals gebeld, en na de hele uitleg zegt men dat ze er een dossier van zullen opmaken, waarna ik natuurlijk het nummer vraag, want dat ken ik al van vroeger ~!!!!~
Na enige tijd is het dossiernummer27948462.
Ben dus benieuwd wat het vervolg gaat zijn .~~~~~~~~~~~ ~~~

Je kan na 48 uur opnieuw een geschenk bestellen via MyProximus! Je kan ons ook gratis bellen op het nummer 1910. Wij helpen je graag verder van maandag tot en met zaterdag, van 8u tot 20u.

Daarna
Ik denk dat die 1910 telefoon al stilletje aan roodgloeiend staat :lol:
Reputatie 6
Badge +2
Ik denk dat die 1910 telefoon al stilletje aan roodgloeiend staat :lol:

Neen Elsa, die staat witgloeiend. 😉

Reageer