Punten premium club bij promoties

  • 6 November 2012
  • 0 reacties
  • 148 Bekeken


Op 15/08/2012 krijgen wij de kans, als Belgacom Digitale TV klant, in te tekenen op een extra voetbalabonnement (spaanse comp ed) voor 9.95 euro /maand MET ALS BONUS 5300 Premiumclub punten bij uw saldo erbij. De actie liep 15/09 af. Einde september 2012 nog steeds het aantal punten niet verhoogd met 5300 ! +- 5x contact (trachten) op te nemen met de klantendienst van Belgacom TV, Proximus, premium club zelf - TEVERGEEFS. Ofwel geen contact gehad, ofwel afgewimpeld (niet vr ons mevrouw) ofwel doorgestuurd met sussertje 'nog even geduld, vele aanvragen, wij krijgen het niet verwerkt).


Op 18/10/2012 via mail een klacht ingediend (raar, maar waar, is nu opeens niet meer mogelijk via de website/formulier), een sms ontvangen dat de klacht binnen de 10d zou worden beantwoord - nr gekregen en al (klacht nr 15795758) en tot op heden nog steeds geen antwoord.


we zijn nu 6/11/2012...


nog steeds geen antwoord/reactie - nog steeds mijn saldo punten niet verhoogd met 5300 stuks... :-(


Op zich geen drama, ware het niet, dat door dit voorval


*k de kans misloop een golden status te bereiken, wat mij normaal meer voordelen geeft


*ik geen omruiling van mijn punten kan doen voor een nieuwe gsm


*ik lichtjes tot redelijk erg geirriteerd begin te geraken van de (onbestaande) service van Belgacom en co


Reeds 18j klant, met TV, tel, gsm (3st) en zelden zo genegeerd geweest ...


Nog iemand ???!!!


i rest my case :-(




0 reacties

Geen reactie

Reageer