Beantwoord

Ps4 verbinding met Proximus fon werkt niet

  • 22 December 2017
  • 6 reacties
  • 1166 Bekeken

Hoi iedereen

We hebben een appartement aan zee en hebben hier geen internet wel een Proximus FON waar we op zouden willen gaan met de ps4 voor online te spelen, maar als we proberen te verbinden lukt dit maar we geraken niet op de site voor de gebruikersnaam en passwoord in te geven. 2 jaar geleden werkte dit wel en nu opeens niet meer.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Ignxce 25 December 2017, 01:17

Bekijk origineel

6 reacties

Beste

U kan gewoon verbinden met het netwerk "Proximus_fon" of "Proximus_auto_fon". en daarna terug naar instellingen. -> "gebruikershandleidingen/nuttige informatie" --> "gebruikershandleiding". Dan opent hij normaal gezien het portal van proximus_fon

mvg
Ignace
Ignace

Heel erg bedankt het werkt nu

Grtz
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jordi, heb je al geprobeerd of dit lukt met een smartphone? Groeten, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +3
@ItsJordiiiii als je verbinding maakt via fon krijg je een foutmelding bij instellingen maar als je dan gaat kijken naar je browser zou je je wel moeten kunnen inloggen.. U mag ons antwoorden via deze link. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met mijn iPhone kwam de site direct open dus weet ik niet waarom het niet op mijn ps4 werkt. 2 jaar geleden lukte dit wel, snap er niets meer van.
Als ik da de internetbrowser van mijn ps4 gaat dan blijft het wit scherm en komt er na 2-3 minuten een scherm met “Kan niet met de server verbinden binnen de tijdslimiet. Er is mogelijk sprake van een probleem bij het verbinden met het netwerk of PlayStation Network, of de server van de serviceprovider is mogelijk tijdelijk bezet.” Als ik met mijn 4G abonnement een hotspot maak dan lukt het wel dus. (Verbruikt nogal veel en is niet echt stabiel hier, dus liever WiFi)

Reageer