Beantwoord

Ps4 Share play probleem

  • 19 March 2017
  • 11 reacties
  • 3527 Bekeken

Iemand die bij proximus is waarvan de shareplay niet werkt?
Ongeveer een twee jaar geleden konden anderen toetreden tot mijn shareplay en ik andersom ook, en toen had ik maar een upload van 3.5 en download van 35 mb max, nu heb ik alles al geprobeerd ik zit op een snelheid van 93 mb download en upload 10mb ik heb alle poorten openstaan ik heb zelfs ps4 in de modem als Dmz gezet en nog steeds wil dit niet lukken wat vrij irritant is en wat toch wel hoort te werken ik heb gezien dat nog anderen dit probleem ervaren dus aub kan iemand me helpen, ps; mijn firewall kan ik niet uitzetten maar wel op laag gezet. Mvg
icon

Beste antwoord door huza 19 November 2017, 23:18

Bekijk origineel

11 reacties

Het is gelukt,ik heb nu een nat type 1
Nog steeds veilig?
je kan ook de ps4 een pppoe internet verbinding laten opzetten:
For the playstation 4 there is a workaround.
You can configure a PPPoE session on your PS4
Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE
  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.
als je uw PPPoE login en password niet kent , kun je een privébericht sturen met je klanten info. 
of je kan het ook zelf door je wachtwoord ervan te veranderen >
HIER klikken pppoe loginnaam xxxxxxx@PROXIMUS kan je echter wel vinden in de interface van je bbox3 >
http://192.168.1.1 en daar inloggen als User en het wachtwoord staat op sticker van de bbox3 zelf,
het wachtwoord zie je echter niet, daar staan alleen ********
privébericht sturen kan hier >
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik zou mijn inkomende poorten openzetten dan ga ik naar een lagere beveiliging
is dit wel veilig?
share play werkt ook niet bij mij ,
ik kan soms iemand uitnodigen ,maar als de ander mij wil uitnodigen dat gaat niet
of ik heb ook een router linksys liggen mischien zijn er daar ook mogelijkheden mee
succes ;-)

Gr,
Martin
Ok ik ga daar ook eens proberen ?
Je kan ook altijd eens de vraag stellen op het userbase.be/forum in afwachting, beter op twee paarden wedden 😉
Beste martin ik geef nog niet op ? Ondanks bovenstaande tip een beetje chinees is voor mij ? Bedankt
Ik weet nu niet of dit eventueel iets zou kunnen te maken hebben met CGNAT (zie wat is cgnat).
Indien dat bij u actief staat kan je die best uit zetten (zie CGNAT-ACTIEF
Hier vind ik ook nog iets >
PlayStation 4 Share Play
Beste martin dit heb ik ook lange tijd geprobeerd maar dit wou ook niet lukken ik ben radeloos..any tips are welcome! Grtjs
Wat velen doen is in hun PS4 een aparte PPPoe sessie opstarten,
zie ook deze link

Reageer