Vraag

Proximustv.be werkt al een paar weken niet meer

  • 1 October 2016
  • 13 reacties
  • 526 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Alle websites werken hier fatsoenlijk, maar proximustv.be werkt niet meer. Bij alle zenders komt er gewoon oneindig lang "Loading" en heel soms komt er dan uiteindelijk een zwart scherm. (Ik gebruik Firefox)

13 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Probeer eens met een andere browser bvb Internet Explore (Windows), Microsoft Edge (Windows 10) of Safari (Mac OS 😵.
Met Google Chrome moet je het niet proberen want met die browser werkt het zeker niet.
Reputatie 3
Alle websites werken hier fatsoenlijk, maar proximustv.be werkt niet meer. Bij alle zenders komt er gewoon oneindig lang "Loading" en heel soms komt er dan uiteindelijk een zwart scherm. (Ik gebruik Firefox)
Je kan ook de Proxymus TV app uit de windows store installeren op een windows pc, ik gebruik deze i.p.v. de web based versie.
Reputatie 3
Badge +1
Silverlight werkt niet op Microsoft Edge en ik heb Windows 10. Volgens mij is Firefox mijn enige keuze.
Reputatie 2
Heb ook windows 10, maar ik gebruik ook liever die windows 10 proximus tv app, die ik geintalleerd heb vanuit de Microsoft store.
Silverlight is toch aan het uitsterven dus kan je misschien ook eens deze app proberen:
https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/proximus-tv/9nblggh5wt68
Reputatie 2
Badge
proximus tv heeft tot op heden altijd vlot gewerkt onder windows 10 en internet explorer. Nu na update naar windows 10 anniversaire kan ik wel via explorer proximus tv kijken, maar als ik het scherm naar maximale grootte wil brengen krijg ik het kleine scherm van "microsoft silverlight" en dan blokkeert explorer....en loopt het scherm vast.

vraagje: nog gebruikers van proximustv methetzelfde probleem en is dit nu 'n proximusprobleem of eentje van microsoft zelf?

mvg
Reputatie 4
proximus tv heeft tot op heden altijd vlot gewerkt onder windows 10 en internet explorer. Nu na update naar windows 10 anniversaire kan ik wel via explorer proximus tv kijken, maar als ik het scherm naar maximale grootte wil brengen krijg ik het kleine scherm van "microsoft silverlight" en dan blokkeert explorer....en loopt het scherm vast.

vraagje: nog gebruikers van proximustv methetzelfde probleem en is dit nu 'n proximusprobleem of eentje van microsoft zelf?

mvg

Werkt nog altijd met IE11 / windows 10 verjaardagsupdate, net nog even geprobeerd, alhoewel ik meestal wel de app van windows 10 gebruik.
Reputatie 2
Badge
alvast bedankt voor uw reactie.
ik log meestal is op de website van proximus "http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids" en dan via de link LIVE-TV.
Ik kan dan wel de zenders selecteren en bekijken, maar kan niet naar het maximale scherm?
Dit probleem heb ik zowel op m'n desktop als op m'n laptop.

Microsoft Silverlight versie staat geinstalleerd en de versie van explorer is 11

Vandaar was m'n vraag of er anderen zijn met dit probleem

mvb

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Misschien heb je per ongeluk de toestemming ingetrokken voor proximustv.be fullscreen te werken in silverlight.

hier zie ik ook dat de fullscreen soms opent achter het internet explorer scherm (en hierdoor onzichtbaar...)
Reputatie 2
Badge
hallo frank,

zoals u het beschrijft, zo gebeurde het inderdaad vroeger. Het volledige scherm verscheen achter het scherm van internet explorer.
Nu krijg ik het kleine silverlight scherm met de vraag "wilt u deze toestaan dat deze website in de modus volledig scherm wordt weergegeven". Als ik klik op "ja" krijg ik melding "microsoft siverlight reageert niet" en laat wordt de rest van het scherm zwart en kan ik enkel dit alles sluiten via "taakbeheer".

Het eigenaardige is, zoals ik reeds eerder meedeelde: ik heb dit voor zowel op laptop als op desktop....raar hé

mvg
Reputatie 4
Heb full screen nog een geprobeerd en als ik yes klik werkt het zonder probleem.
Je kan altijd proberen om eens je browser cache op te kuisen, cookies, historie ...
Als dit ook niet helpt kan je nog proberen van silverlight opnieuw te installeren http://silverlight.be
Reputatie 2
Badge
heb al vanalles geprobeerd, zelfs silverlight geherinstalleerd. Niks helpt......wat dit betreft weet ik het ook niet meer.
Vandaar dat ik de proximus tv-app geinstalleerd heb. Nu kan ik tenminste met het volledige pc-scherm gebruik maken van tv-overal.

Als jullie nog andere tips hebben, laat niet na deze nog te melden...alvast bedankt

ùmvg
Gebruik de versie uit de MS store .. hebt ge geen silverlight voor nodig ... de "oude" PX versie met silverlight werkte al voor geen meter onder W10 natief ..
Reputatie 4
Tot nu toe werkt het bij mij nog altijd met silverlight versie onder Windows 10 en ook nog onder Windows 10 v1607 build 14393,222 al, gebruik ik toch altijd de microsoft app versie.

Reageer