Proximus vernieuwt tariefplannen: meer datavolume en meer belminuten

  • 10 December 2012
  • 4 reacties
  • 1366 Bekeken






Op 12 december past Proximus het aanbod van Generation MTV, een van zijn meest succesvolle tariefplannen, en van zijn Smart aanbod aan. Mobiel internet zit in de lift maar mensen bellen ook nog steeds veel. Proximus verhoogt daarom het volume voor mobiel internet en het aantal belminuten in enkele tariefplannen. De bestaande klanten hoeven hiervoor niets te doen, Proximus past de nieuwe voordelen automatisch aan.


Proximus gaat verder op zijn elan om zijn mobiele tariefplannen voor bestaande en nieuwe klanten aan te passen aan het steeds toenemend gebruik van mobiel internet. Begin november verhoogde Proximus het inbegrepen datavolume voor alle Generation MTV- en Smart-tariefplannen. Vanaf 12 december krijgen de tariefplannen Generation MTV 15 & 25 en Smart 35 een grondige facelift.



Generation MTV


Het datavolume van de bundel Generation MTV 15 gaat van 100 MB naar 500 MB per maand en dat van Generation MTV 25 van 500MB naar 1 GB per maand. Ook de belwaarde inbegrepen in de bundels verhoogt voor deze tariefplannen. Klanten met Generation MTV 15 krijgen nu 100 minuten per maand (i.p.v. 60) en klanten met Generation MTV 25 krijgen 150 belminuten (i.p.v. 120) voor oproepen naar alle netwerken in België.



Smart 35


Proximus geeft bestaande en nieuwe klanten met een Smart 35 bundel ook meer voordelen. Het datavolume verhoogt tot 1,5GB per maand. Het inbegrepen aantal belminuten verdubbelt tot 120 minuten per maand en de oproepen s’avonds en in het weekend blijven onbeperkt.




Voor al deze tariefplannen blijft het aantal sms’en dat de klanten kunnen versturen onbeperkt.




































Over

Generation MTV 15

Generation MTV 25

Smart 35


Maandelijkse bijdrage



15€



25€



35€



Sms



Onbeperkt



Onbeperkt



Onbeperkt



Minuten



100



150



120 + ’s avonds en in het weekend



data volume



500 MB



1 GB



1,5 GB




Alle bestaande en nieuwe Generation MTV en Smart 35 klanten zullen automatisch de voordelen krijgen van de vernieuwde tariefplannen. Proximus zal hen hierover via een sms en een brief inlichten. De andere Proximus-klanten kunnen op elk ogenblik gratis overstappen naar één van de nieuwe Generation MTV of Smart tariefplannen.




Klanten die nog meer voordeel willen halen, kunnen de mobiele tariefplannen van Proximus in een Belgacom pack nemen. Ze betalen dan 5 euro per maand minder.




Met de dienst Tariff Check Up kan elke Proximus-klant nagaan of zijn tariefplan het best beantwoordt aan zijn huidig belprofiel. Indien niet, dan stelt Proximus hem een ander tariefplan voor dat het best is aangepast aan zijn profiel. Ten minste 1 maal per jaar stelt Proximus een Tariff Check Up voor aan al zijn klanten (op zijn factuur of per telefoon). De klanten kunnen ook zelf op elk moment naar de klantendienst bellen voor een Tariff Check Up.


bron : belgacom.com


mvg









4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Vooral mooi dat het ook voor bestaande klanten automatisch wordt aangepast en dat het niet alleen geldt voor nieuwe klanten voor een beperkte periode.



Op de website staan nog de oude tariefplannen, maar 't is nog 2 dagen te vroeg.

Reputatie 7
Badge +1


Al wat ik kan zeggen is dat een vriend van mijn schoonmoeder die ik een smart35 had aangeraden voor zijn Iphone, en wat ik via Eva had laten activeren vanaf 16/11, nu zowel per SMS als per brief een bevestiging van de aanpassing kreeg van 60 naar 120 belminuten me gratis bellen nà 19.00 uur en in het weekend (SMS'en gratis wat al was), en 1,5 GB volume i.p.v. 1GB. In zijn Hello app. stond het volume al correct prorata aangepast.



kan ik dat veranderen zodat ik weet wanneer mijn internet volume en belminuten op zijn?



je kan de hello applicatie gebruiken, is er voor verschillende platforms :


http://www.appstrakt.be/clients/belgacom/E-Services/downloadpage/?lang=nl



ik kreeg een brief met daar in dat het vanmij pas morgen (15 december) wordt verandert. maar geld dat dan ook voor mij? ik ben mtv 15



als het in die brief staat zal het wel zo zijn, staat trouwens duidelijk in deze post dat het volume van mtv 15 aangepast wordt



en kan ik dan gewoon van thuis uit en ergens anders met mijn gsm op internet zonder dat die wifi bevat (met die 500 mb volume)?



idd


mvg








Dat er nog maar één op vijf personen mobiel is daar was ik toch van verwonderd, ik dacht dat ik nog alleen was

wink



Reageer