Beantwoord

Proximus TV voor Windows 10 (UWP)

  • 31 March 2016
  • 4 reacties
  • 614 Bekeken

Badge
Zou een Universal Windows Platform app van ProximusTV/Proximus 11 geen goed idee zijn?

Ik zou het vooral handig vinden omdat ik dan ProximusTV/11 op mijn Xbox One kan streamen, en de decoder terug aan de TV beneden kan aansluiten, zodat mijn vader dan TV Vlaanderen kan afsluiten. Maar een UWP app voor ProximusTV & Proximus11 heeft meer voordelen: je maakt 1 app voor verschillende platforms (Windows 10, Windows 10 Mobile, Xbox One, Windows 10 tablets enz.)

Verder zou ik dan ook voorstellen om voor Proximus 11 snapable te maken voor Xbox One, en op de snap app livescore's te tonen, zodat Xboxers kunnen gamen terwijl ze de voetbal kunnen volgen.
icon

Beste antwoord door Elsa 31 March 2016, 18:25

Bekijk origineel

4 reacties

zoals reeds al een UWP app voor "Proximus TV" bestaat dit draait op W8(1) en W10, bedoel je waarschijnlijk.
Badge
zoals reeds al een UWP app voor "Proximus TV" bestaat dit draait op W8(1) en W10, bedoel je waarschijnlijk.
Ja, maar ik hoop dat deze binnenkort ook op Xbox One beschikbaar word 😃 (de reden weet je al 😛 )
met de chromecast stick en de tv overal app dacht ik dat dit werkte, zoek dit misschien even op, tv overall streamt nu weer naar chromecast, hoelang nog weet ik natuurlijk niet.
TV overal app wel maar niet met de Proximus TV app
NB: louter ter info, Google spreekt nu over Google cast ipv van (google) chrome cast.

Reageer