Proximus TV op Windows 10 ?

  • 8 November 2015
  • 8 reacties
  • 1080 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,


Iemand die weet hoe Proximus TV op Windows 10 werkende te krijgen ?


Lukt bij mij niet, noch via IE11 , noch via Firefox. Krijg steeds dezelfde foutmelding wanneer ik een stream wil opstarten 'server tijdelijk onbeschikbaar'.


Zeer vervelend :-(



8 reacties

zijn er al enkelen die dit gemeld hebben, bij mij werkt het in ieder geval on de w10 zowel met ie11 als met ff


Kan te maken hebben met een slecht gedefinieerde account binnen Proximus

Best de technische dienst Proximus 0800 22 800 (7/7 22u) bellen en vragen dat ze samen met u, uw account eens terug installeren. .
Reputatie 2
Badge
Gewoon een andere browser installeren.

Ik heb hiervoor Opera geinstalleerd en werkt prima.

Is ook sneller.
Dat lukt niet als je account niet juist ingesteld staat want met opera lukte dit bij mij ook niet meer in dit geval, maar wel altijd eens proberen kan uiteraard geen kwaad, ik heb al de bekende browsers staan om het uit te proberen

Het is natuurlijk ook niet zeker dat het bij Daniel het zelfde account probleem is!
Ter info:


ivm TVO/PXTV op Opera met silverlight:



Reputatie 1
Badge
Het lukt nog steeds niet...


Nochtans eergisteren helpdesk gebeld (technische dienst), paar keren moeten proberen maar geen resultaat.


De medewerker ging me terugbellen, niets meer gehoord....
Best niet opgeven en nog eens terugbellen om te vragen wat de stand van zaken is.
Reputatie 1
Badge
GEVONDEN ! (na wat gegoogle op buitenlands fora):

Via Apparaatbeheer de drivers van de beeldschermadapter (Intel Iris 6100) geupdate en nu werkt het, zowel via IE11 als FF !

Ik vermoed dat deze info handig kan zijn voor andere gebruikers met problemen en voor de technische dienst van Proximus :-)
Inderdaad het beste is nog altijd zelf googelen want daar zit iedereen op met zijn probleem


Bij mij was het net omgekeerd de nieuwe drivers van beeldschermadapter heb ik moeten terug instellen naar de vorige versie !


Dus hieruit zie je dat het echt allemaal niet zo logisch als men denkt.


Reageer