Beantwoord

Proximus TV op tablet

  • 20 February 2016
  • 46 reacties
  • 1434 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Vanavond de PX tv app op mijn tablet samsung gëinstalleerd, blijft hangen op het hoofdscherm, verder gebeurt er niets.
Ik maak op de tv gebruik van de nieuwe SW 10.116

mvg.
icon

Beste antwoord door ThomasP 22 February 2016, 20:22

Bekijk origineel

46 reacties

wat ik heb ondervonden is dat : als je een toestel ontkoppeld van de tv dat je dan een maand moet wachten om ditzelfde toestel opnieuw te koppelen, of kan je het omzeilen?
Dat doen ze om reden dat je bv zou vrienden of kennissen die geen Prox TV hebben enz... je login zou doorgeven en zo toch zouden kunnen kijken. (ook via hotspot)
Als je aan de limiet zit (of je vrienden of kennissen) gewoon een toestel ontkoppelen en het nieuwe koppelen en je bent terug vertrokken daarom belemmeren ze dit.
ik vind dit correct van proximus, alleen had ik liever een melding gehad tijdens het ontkoppelen.
Reputatie 7
Badge +6
De app zit vast op het beginscherm als een verkeerde tijdzone geselecteerd wordt.
Correcte instellingen: GMT+01:00 Britisch Summer Time (printscreen )

Kan je even nakijken en ons iets laten weten? Bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Thomas, deze tijdzone staat er niet tussen. .GMT +1:00 Londen is nu standaard ingesteld.

mvg
Reputatie 7
Badge +6
Is ook goed. 🙂 Ik vermoed dat deze voordien ook standaard stond op GMT+1?
Wat is het verdict? Nog steeds idem zelfde probleem met de app?
Ik heb dit tijdje geleden ook reeds gevraagd maar ik ga het toch maar even opnieuw vragen. Heb je reeds en fact reset kunnen uitvoeren van het toestel? Gezien het probleem toestel gebonden is, lijkt me dit niet oninteressant.

edit: Sorry, vorig bericht niet gelezen, deze stond dus reeds op GMT+1 zie ik in je vorig bericht. Ik vermoed niet dat de GMT+1 Londen beterschap gaf?
Reputatie 5
Badge +3
Hoe doe ik een facReset op android 4.4.2 samsung galaxy tab 2?

mvg
Reputatie 7
Badge +6
Vind je iets dergelijke terug zoals op deze pagina.
Let op, zoals je tablet aangeeft, je data wordt gewist dus zorg voor de nodige backup van gegevens.
Zou terug te vinden zijn onder:
Instellingen -> back-up en herstel -> fabrieksinstellingen
Google is your friend. 🙂
Reputatie 5
Badge +3
EINDELIJK OPGELOST!

Vanmorgen zag ik op de tablet bij de meldingen dat er een Proximus TV app update was gebeurt, met als gevolg dat de app na 2 maanden geïnstalleerd eindelijk werkt.
Het aanmelden en het vervolg verliep zonder het minste probleem.
Proximus, bedankt.

Vriendelijke groeten,
Heb ook al enkele dagen geleden de update binnengekregen en de bug zal er uit zijn nu ‼
Reputatie 7
Badge +1
Heb de PX tv app op mijn pad gezet. Werkt goed. Wordt tijd dat het zenderaanbod aangepast wordt. Waarom krijg je niet dezelfde zenders als je hebt bij je tv abonnement. Als je ziet het zijn weer de Franstalige zenders en veel daarvan in HD die de klok slaat. Lijkt wel dat we in Frankrijk wonen. PX pas U eens aan naar de Vlaamse markt incl. de HD zenders.
Reputatie 6
Badge +2
Heb de PX tv app op mijn pad gezet. Werkt goed. Wordt tijd dat het zenderaanbod aangepast wordt. Waarom krijg je niet dezelfde zenders als je hebt bij je tv abonnement. Als je ziet het zijn weer de Franstalige zenders en veel daarvan in HD die de klok slaat. Lijkt wel dat we in Frankrijk wonen. PX pas U eens aan naar de Vlaamse markt incl. de HD zenders.

Ook de NPO zenders ontbreken in het aanbod.
Reputatie 7
Badge +1
Dat klopt. Maar als we dezelfde zenders krijgen als het tv abonnement, zoals ik stel, zitten de NPO zenders erbij. En de Franstalige overheersing moet weg.
Reputatie 6
Badge +2
Dat klopt. Maar als we dezelfde zenders krijgen als het tv abonnement, zoals ik stel, zitten de NPO zenders erbij. En de Franstalige overheersing moet weg.

Ik vrees dat het niet zo snel zal gebeuren, Proximus is net als het koningshuis een Franstalig bastion.
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn toch meer Vlamingen dan Franstalige, of niet. Neem aan dat het klantenbestand van PX ook zo is. En toch hebben de franstalige zenders de overhand. Dat snap ik dan niet dat PX dit niet mee neemt met haar zender keuze.
Reputatie 7
Badge +6
De Franstaligen zitten op hun forum anders ook te beweren dat wij Vlamingen meer en betere zenders hebben dan zij. Typisch Belgische toestand dus. Voor elke zender die de ene zou krijgen, moet er compensatie zijn voor de andere.
Misschien zouden ze Proximus ook maar eens beter volledig opsplitsen. Hoewel, als Vlaamse Brusselaars zullen wij hier dan wel weer de pineut zijn.
:D
PS:Toch wel serieus off original topic van ons.
Reputatie 7
Badge +1
Gelijk heb je en het ging alleen maar over de PX tv app. Dat daar ook de NPO zenders bij komen. Maar beter zou zijn dat je dezelfde zenders krijgt als van je TV abonnement, dan heb je ze allemaal.
Reputatie 7
Badge +6
@jdm_01
1 vd features vd nieuwe update houdt in dat de app beter omgaat met de ingestelde tijdszone op de tablet. Het lijkt er op, vreemd genoeg, dat hier dan toch een probleem mee was.
Reputatie 7
Badge +1
@jdm_01
1 vd features vd nieuwe update houdt in dat de app beter omgaat met de ingestelde tijdszone op de tablet. Het lijkt er op, vreemd genoeg, dat hier dan toch een probleem mee was.
Reputatie 7
Badge +1
@jdm_01
1 vd features vd nieuwe update houdt in dat de app beter omgaat met de ingestelde tijdszone op de tablet. Het lijkt er op, vreemd genoeg, dat hier dan toch een probleem mee was.


Hallo Thomas. Weet jij ook wanneer ze het zenderaanbod van de PX tv app gaan aanpassen. Zoals NPO zenders erbij. Het is Franstalig wat de klok slaat.
Is het niet mogelijk dat de zenders die je in je abonnement hebt ook op de app komen ?
Reputatie 5
Badge +3
Alhoewel de tijdszone onveranderd is als voor de update, raar!
In ieder geval, welke reden dan ook, het werkt nu toch.

mvg

Reageer