Beantwoord

Proximus TV op mac: Undefined error. Too many retries

  • 6 November 2017
  • 24 reacties
  • 714 Bekeken

Reputatie 2
Badge
In de laatste weken werkt de Proximus TV applicatie om tv zenders te bekijken niet meer stabiel.
Na een paar minuten kijken komt herhaaldelijk de foutmelding "undefined. Exception: too many retries
ok op het scherm voor.
icon

Beste antwoord door ThomasP 20 November 2017, 13:06

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +4
bk316209 Op welk toestel en welk besturingssysteem gebruik je de applicatie? Indien via smart phone of tablet, heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Indien via pc of laptop: kan je eens proberen met een andere browser?
Reputatie 2
Badge
op mac mbv Chrome, op aanraden van Proximus. Vroeger gewerkt met Safari, maar werkte van langsom slechter. Streams verbroken. Sinds een maand of 2 op Chrome (op aanraden van Proximus), maar de laatste weken vaak die melding.
Bijna geen enkel programma kan volledig vlekkeloos bekeken worden. Gelukkig bestaat er nog VRTNU waarbij je het programma tot hele tijd nadien terug kan oppikken. Zoals al verschillende malen gemeld: Youtube in HD en vrtnu werkt wel probleemloos dus aan WIFI performantie zal het wel niet liggen.
Reputatie 7
Badge +4
hi
Kan je ons via privebericht je login doorgeven waarmee je de app gebruikt alsook de versie van chrome die je gebruikt ?
dan geef ik dit nog even door aan ons engineering team zodat ze dit kunnen bekijken

mvg
Beste,

Identiek zelfde probleem als hierboven vermeld.

Heb hetzelfde probleem op Safari, Chrome en Firefox.
Op Safari en firefox zit ik ook met een installatie loop waar steeds gevraagd wordt om silverlight te installeren, dit zelf na installatie van de laatste versie.
Tijdens de installatie is de browser gesloten, plugin securities op minimum of uit en geen antivirus of dergelijke actief.

Heel erg dank voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +4
Hi

Kan je ons dan ook je klantengegevens doorgeven via privebericht
lijnnr of klantennr en myproximuslogin
heb je dit dit ook al eens geprobeerd met chrome ?
Chrome inderdaad ook geprobeerd en valt ook uit.

Privebericht is verzonden.

Alvast dank,

Benjamin
Reputatie 7
Badge +4
Dag Benjamin, welke versie van mac os gebruik je? Dan sturen we dit door naar ons engineering team om na te kijken.
Dag Robrecht,
10.10.5

Alvast dank,

Benjamin
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ook nog eens testen of dit op elke zender is of is bij bepaalde zenders ?
Proximus tv applicatie werkt nog steeds niet in firefox, laatste versie 56.0.2(64 bit), die beschikbaar is. Na enkele seconden foutmelding : undefined. Exception: too many retries !!! Besturingssysteem is windows 7 64 bit.

In de firefox ESR edition werkt het nochtans wel, maar werk toch liever met de standaard firefox versie ivm de veiligheidsfactoren.

Maintenance of each ESR, through point releases, is limited to high-risk/high-impact security vulnerabilities and in rare cases may also include off-schedule releases that address live security vulnerabilities. Backports of any functional enhancements and/or stability fixes are not in scope.
zie uitzonderingen voor browsers aangeduid met "*" >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

klik op "TV via website"
Reputatie 7
Badge +4
Dag Stefan, we hebben het hier getest en krijgen inderdaad dezelfde fout. We gaan dit zo spoedig mogelijk oplossen. Bedankt ons hier op te wijzen. MVG, Wim
Ook ik heb hetzelfde probleem en het wordt steeds erger.
Ik heb hetzelfde probleem. Niet mogelijk om langer dan vijf minuten ongestoord naar een programma te kijken.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Peter, met welk toestel kijk je precies naar de proximus tv applicatie? Werk je via wifi of bekabeld? MVG, Wim
Ik gebruik een MacBook pro met osx 10.9.5 (WiFi), Firefox en Google Chrome reageren hetzelfde. Tot voor enkele maanden geen enkel probleem. Nu kan ik niet langer dan vijf minuten kijken zonder error.
Ook hier in Chrome exact hetzelfde probleem.

PC Intel Core i5-4590 3.3Ghz, 16GB DDR3 met Windows 7 Home Premium SP1,

Chrome Version 62.0.3202.94 (Official Build) (64-bit).

Ik kijk via de kabel, dus geen Wifi.

Het probleem is pas enkele weken geleden opgedoken...na 5min kijken elke keer deze error. Zeer vervelend.
Reputatie 5
Badge +4
Peter, ik heb de info doorgestuurd naar onze engineering. Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg, Andy
Reputatie 5
Badge +4
Hey Alfa1234, ook jouw info heb ik doorgestuurd naar onze engineering. Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg, Andy
Heb hetzelfde probleem, om de paar minuten stopt de applicatie.
Dit zowel op mijn desktop met windows10 met browsers Edge en Firefox, als op mijn UBUNTU laptop met browsers Firefox en Chrome. De desktop heeft een internetconnectie met kabel, de laptop met WiFi.
Reputatie 7
Badge +4
Janrode, krijg je een error als de app stopt? Lukt het wel via smartphone of tablet?
Reputatie 7
Badge +6
Ons TV team heeft de fout gevonden en verholpen. Probleem zou opgelost moeten zijn.
Het lijkt inderdaad verholpen te zijn. Super service!!
Super! Groetjes Jean-Paul

Reageer