Die Proximus TV app is blijkbaar alleen beschikbaar voor Windows computers maar niet voor Mac computers (iMac's en Macbooks), ik hoop dat Proximus dat binnenkort ook beschikbaar stelt voor deze computers.
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Ja zal ik zeker doen
Ik ga maandag eens bellen, want t lukt op mijn Tablet ook niet, ik heb geen Proximus Mobile nummer, misschien dat het daaraan licht, we zullen zien wat ze zeggen
Je hebt daarvoor absoluut geen Proximus Mobile nummer nodig.
Je kan hier meer uitleg lezen;
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Normaal moet je toch inloggen met je E-service, myproximus inlog code voor PX tv op je laptop en tablet. Zo moet ik altijd inloggen als ik PX tv aap opnieuw geïnstalleerd heb. Volgens mij heeft dit niets met een mobile nummer te maken.
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Ja zal ik zeker doen
Ik ga maandag eens bellen, want t lukt op mijn Tablet ook niet, ik heb geen Proximus Mobile nummer, misschien dat het daaraan licht, we zullen zien wat ze zeggen
Ik heb hiervoor op ja moeten klikken.
Ja heb ik ook al gedaan, dat ging, maar als ik op tv gids of zo klikte ging er niets
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Ja zal ik zeker doen
Ik heb hiervoor op ja moeten klikken.
Ik denk dat het best is dat je eens belt naar onze klantendienst dan, zodat we dit eens samen met jou kunnen installeren. Je kan ons bereiken op 080022800.
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
Mvg,
Kim,
Het Proximus team
jep
Inderdaad
Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Ja dat gaat over de app.
Ik had ingelogd en er stond tv theek enzo op maar kon niets zien als ik er op klikte. En met een 2 inlogging kan ik niets meer
Ik had ingelogd en er stond tv theek enzo op maar kon niets zien als ik er op klikte. En met een 2 inlogging kan ik niets meer
En dit gaat over de app Proximus tv? Is dit voor of nadat je hebt ingelogd? in de app?
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
Er komt op te staan " Kies het Proximus - telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten verbonden worden." Maar ik kan nergens op klicken want er staat niets
Welke foutmelding krijg je juist?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.