Dec(V4) SW-versie leon 2_10.3.16. 29 Sep/14 Proximus TVDec(V4) SW-versie charles 2_2.14.0.100. (03 mar 15)- Dec(V4) SW-versie leon batch2 2_15.2.3.14 (26 mar 15) (Met Netflix)
-
Dec(V5) gen3000_14.11.1.16 ( 09 feb 2015)Dec(V5) gen3000_15.2.2.2 ( 17 mar 2015) (Met Netflix) - Dec(V5-Mini) SW-versie: miniv5_15.2.2.2 ( 17 mar 2015) (Met Netflix)
- -
Proximus TV nieuwe software op Decoders
Surf naar ⇒ Proximus decoder software versies
Bladzijde 2 / 4
Bij mij hebben ze, blijkbaar, vannacht ook de nieuwe versie uitgerold.
Buiten het feit dat de fonts 'narrow' geworden zijn, er nu proximus staat ipv belgacom is er toch niet veel veranderd?
Of zijn er toch nieuwe features die ik nog niet heb ontdekt?
Buiten het feit dat de fonts 'narrow' geworden zijn, er nu proximus staat ipv belgacom is er toch niet veel veranderd?
Of zijn er toch nieuwe features die ik nog niet heb ontdekt?
Ik nog niets ontvangen qua update...
Heb een v5 en een v5 mini decoder en op nog geen enkele van de 2
Hoe installeer ik deze?
Heb een v5 en een v5 mini decoder en op nog geen enkele van de 2
Hoe installeer ik deze?
Ben net tot de vaststelling gekomen dat er sinds die update geen enkele Serie/Film/Sportmagazine via 'on demand' kan worden aangevraagd.
Zijn er hier nog met hetzelfde probleem?
Of zijn er op dit ogenblik problemen bij Proximus?
Zijn er hier nog met hetzelfde probleem?
Of zijn er op dit ogenblik problemen bij Proximus?
best toch eens proberen om de decoder zijn stekker uit stopcontact te trekken en dan eerst de modem zijn stekker 15 seconden uit stopcontact en als de DSL lamp brand van je modem dan de decoder zijn netstekker terug steken om te laten opstarten
Heb een v5 en een v5 mini decoder en op nog geen enkele van de 2
Hoe installeer ik deze?
proberen door de decoders een factory reset te geven , surf naar ►Factory Reset Dec
Als het dan nog niet lukt en de laatste softw versies staan er nog niet op ►software versies dan betekend dat Proximus die nog niet geactiveerd heeft om te pushen op je lijn en moet je afwachten
En hoe weet ik dat deze op de lijn actief komen?
het staat er op. super lay out
En hoe weet ik dat deze op de lijn actief komen?
Dat zie je normaal pas als Proximus die gepusht heeft op je lijn en dan gebeurt dit binnenhalen van de nieuwe software automatisch, net zoals dit bij flyingrhyno gebeurd is.
Of proberen met een factory reset van hem wat vroeger binnen te trekken zoals het bij u nu gelukt is ;-)
Charles (V4) is nu leon geworden.....maar er zitten toch nog wat ''bugs' in. Bij serie-opnames al een paar keer meegemaakt dat ze te vroeg beginnen opnemen waren zodat het er niet helemaal opstond. Kon ik gelukkig met het TV-replay systeem oplossen.
Inderdaad de laaste softw op V4 wordt Leon genaamd surf naar ► hier
dat die series te laat opgenomen worden dat zal eerder te maken hebben met de TV gids bug veronderstel ik toch
dat die series te laat opgenomen worden dat zal eerder te maken hebben met de TV gids bug veronderstel ik toch
Ja Elsa, de opnameprogrammatie hangt natuurlijk samen met de TV-gids. De cirkeltjes in de TV-gids (bij geprogrammeerde opnames) setaan er maar een dag of zo vooruit op (series) terwijl ze in de lijst van geprogr. opnames al een week vooruit vermeld staan. Maar als je iets verschillende dagen vooruit plant van iets dat met die serie samenvalt (alhoewel er geen cirkeltje staat) staat het wél al in nPVR gepland en geeft het geen PVR-conflict. Maar dat kan jij niet weten hé Elsa met je V5 mini?
als ik mijn modem opstart staat er welkom op belgacom heb ik dan de nieuwe software , of moet er staan welkom op proximus
Als je 'Welkom bij Belgacom TV' op een blauwe achtergrond als vermelding krijgt dan is het altijd nog de oude software, bij de nieuwe software moet staan: 'Welkom bij Proximus TV' met het nieuwe Proximus logo op een zwarte achtergrond.
gewoon je software versie controleren kan je ook surf naar ►decoder software versies
de nieuwe versie staan daar aangeduid met 'Proximus TV'
de nieuwe versie staan daar aangeduid met 'Proximus TV'
heb ze nog niet want er komt welkom bij belgacom tv zal nog wat geduld moeten hebben
Vandaag eindelijk overgeschakeld op Proximus TV.
Eerste ervaring: tv opzetten, update installeert volledig, zender (acht) staat op, proberen van zender te veranderen om het nieuws te zien, met als resultaat dat het beeld nog altijd op acht stond, maar de infobalk en het zendernummer op de decoder wel op het nieuws stonden. Alles geprobeerd, maar beeld bleef staan. Dus, (alweer) stekker er uit.
Dat beloofd voor de update. ;)
Eerste ervaring: tv opzetten, update installeert volledig, zender (acht) staat op, proberen van zender te veranderen om het nieuws te zien, met als resultaat dat het beeld nog altijd op acht stond, maar de infobalk en het zendernummer op de decoder wel op het nieuws stonden. Alles geprobeerd, maar beeld bleef staan. Dus, (alweer) stekker er uit.
Dat beloofd voor de update. ;)
Deze software zal volgens mij niet veel oplossen aan bestaande bugs, alleen de nieuwe Pro⌘imus look was de hoofdzaak in deze software
Nieuwe look van Proximus is dus imago oppoetsen om dan de bestaande software problemen te verdoezelen maar dat is niet alleen dat die telt, men moet ook die software problematiek oplossen want aan dat soort propaganda stunts hebben de klanten geen boodschap.
Het één staat daarom ook het andere niet in de weg of anders gezegd zelf al kwam dit imago gedoe er niet dan zou er daarom niet vlugger een oplossing komen voor de software problematiek, wordt door totaal andere mensen , specialisten of hoe je ze ook wilt noemen onder handen genomen.
Het uitzicht of het plaatje wat oppoetsen is totaal iets anders dan software-hardware samenwerkende bugs er uit halen.
Het enigste wat telt is dat ze er met man en macht er blijven voor gaan om al deze bugs er zo vlug mogelijk uit te krijgen en dat ze ondertussen wat veranderen aan de Look is inderdaad voor mij ook bijzaak, maar het gebeurt overal niet alleen bij hen en dat is tenslotte weer een heel andere discussie.
Het uitzicht of het plaatje wat oppoetsen is totaal iets anders dan software-hardware samenwerkende bugs er uit halen.
Het enigste wat telt is dat ze er met man en macht er blijven voor gaan om al deze bugs er zo vlug mogelijk uit te krijgen en dat ze ondertussen wat veranderen aan de Look is inderdaad voor mij ook bijzaak, maar het gebeurt overal niet alleen bij hen en dat is tenslotte weer een heel andere discussie.
Enkel software van v5 is bugs vrij buiten nog steeds die fout in de zenderlijst in de dingen des levens dat samenvatting soms 6 maand achter staan soms juist en soms geen ..Eva heeft vroeger gezegd dat dit ligt aan de informatie die de zender doorstuurt, maar dit kan niet.Dus ik zal dan nog maar eens naar Eva een bericht sturen en dan naar 5 en dan weten we direct wie de schuldige is.
In de nieuwe Dec(V4) SW-versie leon_2.10.3.16. 29 Sep/14 Proximus TV - zitten nog wel wat foutjes. Nog steeds gebeurt het dat nPVR-opnames niet afspeelbaar zijn tenzij na een herstart (maar ik gebruik daar nu TVR voor). Ook blijven bekeken en gewiste nPVR-opnames steeds weer terug opduiken in de lijst van opgenomen programma's. Online geprogrammeerde opnames (nPVR) verschijnen niet in de lijst van geprogrammeerde opnames van de decoder (worden wél opgenomen). Omgekeerd gebeurt dat wel, maar met veel vertraging. Dus toch nog wat (soms irritante) actiepunten....
Misschien zal er ook niet veel meer gedaan worden aan die andere software problemen.Er zullen waarschijnlijk wel nieuwe updates blijven komen maar normaal zou toch een v5 voor iedereen het toestel moeten worden.Zoals telenet ook met 2 werkt.
Bladzijde 2 / 4
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.