Beantwoord

Proximus TV in Spanje

  • 6 February 2017
  • 4 reacties
  • 1582 Bekeken

Ik probeerde vandaag voor de 1e maal Proximus TV uit via internet in Spanje. Ik kan er zowaar alles mee doen : TV gids bekijken, film catalogus oproepen, naar alle zenders zoeken, etc, etc, werkelijk alles, behalve TV kijken ... Ik druk op alle mogelijke startknopjes die ik vind, en er gebeurt dan werkelijk HELEMAAL NIETS ! Met mijn internet scheelt er niets : ik beschik hier over een super performante verbinding via 'fibra optica', ik kijk dagelijks probleemloos naar het nieuws op de live stream van VRT (de redactie), kortom alles werkt uitstekend. Met Proximus TV wil het echter blijkbaar niet lukken, wat ik al vreesde, gezien alle andere problemen die ik de laatste tijd met Proximus ondervind ...
Suggesties, oplossingen, ... zijn erg welkom !
icon

Beste antwoord door Martin 7 February 2017, 08:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
chantalmoers,

Proximus TV werkt enkel op het Proximus netwerk !
Dus het zal je zeker niet lukken in het buitenland.
klopt, en dit staat op de proximus site vermeld hier >
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Reputatie 6
Badge +3
Dag Chantal,

Proximus tv werkt enkel in België. Dit komt omdat er enkel uitzendrechten zijn voor in België.

Mvg,

OdB
Reputatie 6
Badge +1
Een tip, Stevie Free voor de Medialaan zenders, Npo gemist om uitzendingen van NPO1.2.3 op te vragen, BVN wordt ook online gestreamd, Filmon voor Britse zenders, ARD en ZDF daar zijn ook heel veel programma's van op aanvraag beschikbaar. Ik verblijf zelf regelmatig in Spanje en dat werkt allemaal prima. En er zijn er nog meer beschikbaar.

Reageer