Beantwoord

Proximus TV in combinatie met Chromecast


  • Practitioner
  • 36 reacties
gisteren was er blijkbaar een update voor de app. Proximus TV voor iPhone.
lijkt mij een serieuze stap achteruit aangezien je nu,wanneer je het beeld van de gsm cast naar een tv, niets meer kunt doen met uw gsm.
van zodra je op de home-button drukt om bvb. even een bericht te lezen of mail te checken stopt het casten en bevriest het beeld op de tv.
Zou dit een bug zijn of zou het deel uitmaken van de update ??
voor mij is de app in combinatie met Chromecast waardeloos geworden..
icon

Beste antwoord door sabineb 15 March 2017, 12:21

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag pwr,

Ik heb jouw vraag even doorgestuurd naar onze engineering. Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.

Mvg,

AndyM
Het Proximus-team
ok,bedankt
ben benieuwd

heb hier toevallig nog een andere iPhone waar de app ook op staat maar nog de oude versie.
deze oude versie app Proximus TV werkt perfect

op mijn iPad staat ook de nieuwe versie (app Proximus TV) en daar heb ik identiek hetzelfde probleem...
heb nu ook vastgesteld dat het casten zelf automatisch stopt na enkele minuten zelfs zonder dat je op de home-button drukt.
op de telefoon of de iPad zelf kan je blijven kijken (valt niet weg na een paar minuten) maar wanneer je het scherm overdraagt naar de TV (cast) heb je na een paar minuten geen beeld meer ook wanneer je helemaal niets meer met je telefoon of iPad doet.

is er een manier om de oude versie opnieuw te installeren ??
waarschijnlijk niet maar je weet nooit ???
automatische updates heb ik in ieder geval af gezet nu
Ter info: Op android smartphone heeft de PTV-app (versie 2.8 ) dit probleem in ieder geval niet.
Reputatie 5
Badge +4
pwr,

De oude versie moet je niet meer gebruiken want die gaat in phase-out. Normaal gezien zou de oude applicatie niet meer werken op 17/06.

Mvg,


AndyM
Het Proximus-team
ik heb het niet over de oude versie (TV-overal)

ik heb het over de oude versie Proximus TV van voor eergisteren dus
TV Overal gebruik ik al lang niet meer en werkt trouwens sinds eergisteren niet meer
stond er nog wel op bij mij maar heb gezien dat deze sinds eergisteren (tegelijkertijd met de update van Proximus TV) niet meer kan geopend worden en,wanneer je TV overal probeert te openen wordt je verwezen naar de opvolger zijnde PTV
Reputatie 5
Badge +4
Neen de oude versie Proximus TV zal je niet meer kunnen krijgen :-)

Best even afwachten op het antwoord van onze engineering.

Mvg,

AndyM
Ter info: Op android smartphone heeft de PTV-app (versie 2.8 ) dit probleem in ieder geval niet.

Beste Martin,

lijkt me logisch dat het bij uw android smartphone nog werkt gezien het de oude versie van PTV is die je nog hebt..
de nieuwe versie is 3.0.1

voor android toestellen zou de nieuwste versie 3.0.5 zijn ...

Ok zal het eens checken en dan proberen.

Edit: sorry voor het misverstand :$
het is inderdaad met 3.0.5 dat ik het getest had en deze heeft het probleem dus niet zoals jij beschrijft.
ok,bedankt voor de feedback

dan mag ik er van uit gaan dat het een bug is en dat het zal opgelost worden...

of anders een andere telefoon kopen 😃
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

The bugfix werd al gevalideerd in de huidige software en zal beschikbaar worden van zodra de nieuwe Prx tv Ios update in de store beschikbaar wordt..dit zal in principe 1 van de komende weken gebeuren. Sorry voor de ongemakken

De oude versie is echter niet meer online beschikbaar voor Ios

mvg sabine
Beste,

The bugfix werd al gevalideerd in de huidige software en zal beschikbaar worden van zodra de nieuwe Prx tv Ios update in de store beschikbaar wordt..dit zal in principe 1 van de komende weken gebeuren. Sorry voor de ongemakken

mvg sabine


Beste Sabine,

we zijn ondertussen al enkele weken verder..
heb je al een zicht op de planning ?? >> wanneer wordt de nieuwe versie van Proximus TV app uitgerold ??
Reputatie 7
Badge +4
Hier is nog geen overzicht over. Wanneer ze af is en wordt goedgekeurd door Apple zal er een nieuwe op de store komen op dit moment is de laatste 3.0.1 van 9 maart.

Mvg,RB
ongelooflijk toch ... >> Proximus leert blijkbaar niet van zijn fouten!!
De bug die ik had en hier gemeld had (zie mijn openingspost van dit topic) was wel degelijk verdwenen na de update die er werd uitgebracht.
Het casten via de IPhone of IPad werkte perfect tot gisteren..
Vandaag was er opnieuw een update van Proximus TV voor iOS en wat blijkt ????
ipv. bugfixes hebben ze er dezelfde bug van 2 versies terug opnieuw ingelegd :-(
wanneer je via een iPhone het beeld cast naar een TV en je drukt op de home-knop van de telefoon om bvb. een bericht te lezen stopt de stream naar de TV onmiddellijk.
Ook wanneer je niet op de Home-knop drukt stopt de stream na een kort tijdje

Opnieuw wachten naar de volgende update ??

en als het dan opnieuw werkt doe ik nooit nog een update van Proximus TV!!

Reageer