Beantwoord

Proximus TV app voor Windows 8(.1) & Windows 10 problemen.

  • 11 February 2016
  • 52 reacties
  • 3558 Bekeken

Installatie op Windows 10 mislukt al op het punt van toestelnaam / bevestigen
"er is een fout opgetreden, probeer opnieuw"

Bij Windows 8.1 lukt dit wel, maar als je op een programma klikt om te starten krijg je een
"fout opgetreden , probeer later opnieuw"
icon

Beste antwoord door Martin 23 March 2016, 13:41

Bekijk origineel

52 reacties

Eric Proxilus is wel goed gevonden vind ik :LOL:
Elsa :$
Had ik zopas ook opgemerkt en was vollop aan het zoeken waar ik dit nog kan editeren, vroeger was dat allemaal veel soepeler,
en van die php code daar hou ik ook zo niet van, zeker niet hoe je de code hier moet selecteren, op userbase gaat dat ook veel soepeler, maar nu ben ik eigenlijk aan het afdwalen.
Edit:
Ik weet niet welke moderator ik moet bedanken, die de fout recht gezet heeft.
Reputatie 7
Badge +6
Ik weet niet welke moderator ik moet bedanken, die de fout recht gezet heeft.
Laat maar ;-)
Er is al een topic opgestart hierover:
https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/proximus-tv-app-eindelijk-op-alle-windows-88110-tablets-pcs-33811
Dus bedankt Wim ;-)
Hier wil ik het meer houden bij "problemen" die ik ondervind (en eventueel anderen ook) , anders verzinken die tussen meer algemene onderwerpen die daar al besproken nog zullen besproken worden.
Reputatie 7
Badge +4
Eric ,

Het zou kunnen dat je al 5 toestellen hebt geregistreerd op je Proximus-TV account waardoor je deze error krijgt.
Je kan altijd eens een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met je MyProximus login zodanig ik het eens kan nakijken.
Waarom wordt dit aangeduid als "beste antwoord" dat is hier in mijn geval zeker de reden niet, ik had hiervoor contact opgenomen en dit werd nagetrokken en was niet het geval.

Nog een vraag over aanduiding "beste antwoord", wie duidt dit hier eigenlijk aan, is het niet aan de Topic starter, die het probleem stelt, om aan te duiden wie het beste antwoord gegeven heeft als oplossing voor zijn probleem?
Reputatie 6
Badge +3
Werkt de windows 10 app nu eigenlijk al ?
Ik kreeg ook een foutmelding op de pagina voor aanmelden van toestel en ik heb nog maar 1 ander toestel geregistreerd.
Bij mij werkt de Proximus TV windows 10 app in ieder geval niet.
bij mij staan er ook nog maar 2 toestellen geregistreerd en toch krijg je de foutmelding dat het mislukt is.
Reputatie 6
Badge +3
Welke versie hebben jullie? Bij mij werkt mijn PC versie wel.
Inderdaad bij sommigen werkt dat wel, bij werkt het niet op W8.1 en ook niet op w10 ! de app gedownload van de Windows app store.
Bij 8.1 geraak ik één stap verder dat het registreren van 't toestel geen foutmelding geeft "mislukt" bij W10 krijg ik daar al mislukt en bij w8.1 bij 't starten van een ^programma
Op mijn laptop is het onmiddellijk gelukt. Ook het afspelen gaat zeer goed. Alleen de tv gids vind ik nogal onhandig.
Maar op mijn pc krijg ik bij het bevestigen van de apparaatnaam ook de melding: er is een fout opgetreden....
ZEER VERVELEND!!!
Beide windows 10 trouwens.
Internet Explorer wordt hier steeds herstart zonder Windows foutcode, enkel dat de website en fout heeft gegenereerd, eveneens zonder code.

Hoe koppelt men dus een PC los van TVOveral ? Dan kan ik terug van die nutteloze Silverlight vanaf.
Via een ander toestel bijvoorbeeld, kan je de PC los koppelen uit de lijst van gekoppelde toestellen
ik heb geen "ander" toestel ...

Waarom kan ik trouwens aan die lijst niet aan vanop mijn PC ? De web sites van PX blinken niet bepaald uit in overzichtelijkheid noch navigatievriendelijkheid.
Maar nu zie ik dat je het over blijkbaar iets anders hebt dan waarover de TS zijn onderwerp gaat, want je bent bezig over silverlight.
Je hebt het dus niet over het onderwerp hier, namelijk de windows store PxTvapp.
Beste Proximus Medewerkers,

Nog altijd werkt mijn Proximus-TV_app niet onder Windows 8.1 en Windows 10.
Alle dagen probeer ik opnieuw, maar tevergeefs.

Mvg,
Eric
Maar nu zie ik dat je het over blijkbaar iets anders hebt dan waarover de TS zijn onderwerp gaat, want je bent bezig over silverlight.
Je hebt het dus niet over het onderwerp hier, namelijk de windows store PxTvapp.


Ja hoe langer ik hier lees over die TVO hoe groter de babylonische spraakverwarring wordt ... Er is mij bij de activering van TVO via de TVO web site totaal niet gevraagd om wat dan ook te installeren (behalve Silverlight).
Er is dus duidelijk GEEN eenvormigheid over hoe eea moet opgezet en geactiveerd worden om deze dienst te gebruiken laat staan dat er al enige eenduidgheid en info beschikbaar is om er vanaf te geraken !
Ik kan mij dus voorstellen dat de eenvoudige IE toegang en die fameuze Windows App (die ik dus niet heb) mekaar constant voor de voeten lopen op een PC als ze beiden geactiveerd zijn .. of weet daar ook niemand iets van ?
Die toestellen loskoppelen kan ik via proximustv.be en ook via de app's op de mobiele toestellen ook.
Alles werkt bij mij dus
- via ProximusTv.be
- alsook via de ProximusTV-app's op mobiele toestellen, smartphone en tablet.

Enkel de ProximusTV app's onder windows 8/10 werken bij mij niet , al heb ik die niet vandoen,
had ik gewoon geïnstalleerd om eens te testen en te zien of ze goed werken en dat is bij mij niet het geval.

NB: TVO gebruik ik niet meer aangezien ProximusTV nu alles overgenomen heeft en meer kan dan TVO, uitgenomen chromecast dat nog moet ingebouwd worden.
zoals elders gezegd ... ik heb geen mobiele toestellen ... mijn PC wordt niet opgenomen ondanks de boodschap van linking ... nog méér koffiedik.

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb gisteren de app op de pc geinstalleerd (W10) werkt zonder probleem onmiddellijk na de installatie.

mvg
Ik denk dat ze best je profiel eens opnieuw aanmaken
Reputatie 7
Badge +4
Dag Eric,

indien ik je vaste lijn nummer of klanten nummer via privé krijg bekijk ik je situatie.

MVG,

Wim
Dag Wim,

Heb ik zopas gedaan.

Mvg,
Eric
Reputatie 7
Badge +4
Eric,

welke browser gebruik je precies om te kijken en staat silverlight geïnstalleerd en de plugin actief in de browser?

MVG,

Wim
Wim,
het gaat om de "Proximus TV" app die ik geinstalleerd heb op zowel Windows 8.1 al op Windows 10.
Met ProximusTV.be Via de browser IE11 heb ik geen problemen, alleen met de windows store app
Mvg,
Eric.

Reageer