Vraag

Proximus TV app voor Windows 10.

  • 11 November 2016
  • 7 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Voor de tweede maal in evenveel weken start de Proximus TV app voor Windows 10 niet volledig op. Na het verschijnen van het logo van de app, is er een leeg blauw scherm en verschijnen de onderdelen niet.

De eerste keer werkte die app de dag erna terug normaal; dus hopelijk is dit dan morgen ook weer in orde.
De vorige keer heb ik die app verwijderd en terug geïnstalleerd, maar het probleem bleef hetzelfde.
Daardoor vrees ik dat het probleem bij Proximus ligt.

Zijn er nog gebruikers die dit zelfde probleem ervaren?
Gelukkig blijft de webapplicatie TV Overal nog steeds werken en hopelijk blijft dit nog een hele tijd zo, want de Proximus TV app voor Windows 10 blijkt nu minder goed te werken dan bij de opstart ervan.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2
ik heb ook windows 10 en hier werkt het ook niet.
Is de webapplicatie tv overal een andere app?
Bij mij werkt die app ook goed onder windows 10, zowel op de vorige als recentste versie van windows 10.
Ik gebruik de browser versie van Proximus TV niet meer op de pc.
Reputatie 7
Badge +1
Neen, dat is een website
http://www.proximustv.be/nl#!=&scrollTop=0
die je vanuit een browser moet starten, maar die werkt nog met "Silverlight", die bv. in Google Chrome niet meer werkt. Wél nog in Mozilla Firefox of ook nog in Windows Internet Explorer geloof ik.
De W10-app. werkt meestal zonder problemen, maar bij het starten van sommige (nPVR)-opnames krijg je soms een foutmelding. Meestal werkt het dan als je de toepassing afsluit en terug opstart wél.
Het is wél zo, dat je TV Overal enkel kunt gebruiken voor live TV kijken (ook met pauzefunctie en TV replay) en ook om opnames te programmeren, maar niet om er opnames mee af te spelen.
Reputatie 5
Badge +2
dank u, dat is de website van skynet , waar je ook programma's kan programmeren, maar daar kan je niet de opgenomen programma's zien, en ook niet bekijken enkel het huidige aanbod en tot 36 uur terug
Op de app kan je ook de opgenomen programma's bekijken.
Op die website lukt het ook soms niet om programma's te programmeren omdat hij ze niet vind, er komt dan ook op pagina niet gevonden, ofwel is dit nu ook verbeterd want enige weken geleden was dit nog het geval.
Daarom werkt ik liever met de app, alletwee is natuurlijk ideaal, omdat je op de app , als je verschillende programma's wil opnemen je iedere keer moet terug keren naar de juiste dag en terug moet scrollen of aan duiden als het avond, nacht dag of ochtend moet zijn
Reputatie 7
Badge +1
Als je in de webapplicatie in de TV-gids op een programma klikt en nog eens op het icoon daarin, krijg je alle afleveringen die binnen de week gegeven worden, en kun je die afleveringen aanklikken voor opname die je wilt (dus geen herhalingen dan). Voor "Silent Witness" bv. krijg je die van vandaag en van volgende zaterdag 19/11; maar echte series kan je niet programmeren van daaruit, en moet je die dus wekelijks bijprogrammeren. Daarom is de app. voor tablet of smartphone handiger, ook dan de W10-app. voor PC (hierin staan bv. ook de series niet gegroepeerd per serie, zoals op de decoder of in de app. voor tablet of smartphone, maar staat gewoon alles door mekaar volgens datum).
Reputatie 6
Badge +4
Hi Luc,

Klopt, krijg terug meldingen, heb al een hoop gebundeld (ook jouwe erbij gevoegd) en een escalatie ticket opgemaakt en alle info doorgestuurd. Blijkbaar terug alleen in regio Vlaanderen weer.. ik wacht nog op feedback hieromtrent

Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi Martin

Ik escaleerde intussen na bundelen alle specifieke voorbeelden om dit naar engineering te sturenvoor nader onderzoek.

Blijkbaar weer vele meldingen in regio Vlaanderen omtrent het kunnen verbinden met de Prx tv app, blue screen, error, etc..

Onze excuses hiervoor,

hoop samen met jullie op een vlugge oplossing (val ook onder dat gebied, zelfde probleem dus )

Mvg Sabine

Reageer