proximus tv app voor smartphone en tablet

  • 18 December 2015
  • 19 reacties
  • 786 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
ik heb gisteren ondekt dat de nieuwe proximus tv app nu wel werkt op smartphone en tablet, getest op android tabled en windows phone.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor de WP is er een update binnengekomen voor de nieuwe Proximus TV app waardoor je er nu ook je opnames op kan bekijken. De functie smartphone als afstandsbediening zou voor later zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Dan zal jij wel een V5 of V5 compact hebben, want in combinatie met een V4 nog niet bruikbaar. en dat zal ook nog niet voor morgen zijn...
Badge
Nog niet gezien. Ga het weekend eens kijken.
Op android werkt het al een tijdje goed, ook de verticale stand = afstandsbediening werk daar ook, het is altijd de WP die een tijd moet achter lopen op iOS en Android!
Reputatie 3
Badge +1
Op android werkt het al een tijdje goed, ook de verticale stand = afstandsbediening werk daar ook, het is altijd de WP die een tijd moet achter lopen op iOS en Android!

ja dat is wel elsa, windowsphone moet altijd tot laatste wachten dat is bij telenet ook, en ik vind dat 1 van de beste toestellen en stabiel en crasht niet sterk glas en dat voor de prijs tussen de 60 en de 100 euro, heb je al een hele goede windowsphone.
Ik ben juist dezelfde mening toegedaan voor een klein bedrag heb je al een goede smartphone en natuurlijk weet ik ook wel dat je dit niet moet gaan vergelijken met een toestel van 900€ bvb waar je ook weeral een deel voor de naam ook bijbetaald, alles hangt een beetje af van wat je juist verwacht wat het moet kunnen, in ieder geval ben ik ook heel tevreden over mijn WP alleen op gebied van het aantal aanbiedingen van apps en de snelheid van updates van die apps moet je wel wat inboeten. .
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben juist dezelfde mening toegedaan voor een klein bedrag heb je al een goede smartphone en natuurlijk weet ik ook wel dat je dit niet moet gaan vergelijken met een toestel van 900€ bvb waar je ook weeral een deel voor de naam ook bijbetaald, alles hangt een beetje af van wat je juist verwacht wat het moet kunnen, in ieder geval ben ik ook heel tevreden over mijn WP alleen op gebied van het aantal aanbiedingen van apps en de snelheid van updates van die apps moet je wel wat inboeten. .

ja elsa maar dat is met beetjes aan het veranderen, zogauw dat windows 10 er is voor de phone zijn er ook meer apps die android heeft beschikbaar voor windows ik heb de preview al getest en draaid lekker soepel,en met meerdere apps mijn 2oudste kids hebben liever windowsphone in plaats van android of iphone, en iphone vinden ze te duur, de oudste van mijn kids kent ook de software's omdat hij als programeerder wil afstuderen, hij weet ook dat android op linux en iphone eigelijk op basis van unix is.
en hij vind op gebied van smartphone windows het beste ook kwa gebruik.
Inderdaad Soul, Dit klopt volledig wat je zegt, heb ik ook onlangs op 't internet gelezen, dat MS zelf een app heeft gemaakt om die android apps gemakkelijk en mooi geordend te kunnen vinden, al kan je dat wel zonder deze app ook, maar soit,
Nu heeft MS W10 Mobile wat uitgesteld, heb ik ook gelezen.
Ik ben ook eigenlijk wel een grote fan van W10 en hopelijk speelt Proximus in het vervolg wat korter op de bal met hun apps voor de WP. Om maar nog een voorbeeld te geven, zo is er voor de swipebox ook nog geen WP app
Hoe kan de software nu werken bij PX met tv app als de software via afstandsbediening zelf niet werkt, al 100 keer gezegd test eerst de software en wacht maand langer voor je het uitbrengt
Voor WP werkt de verticale afstandsbedieningsfunctie stand nog niet.
Reputatie 3
Badge +1
Inderdaad Soul, Dit klopt volledig wat je zegt, heb ik ook onlangs op 't internet gelezen, dat MS zelf een app heeft gemaakt om die android apps gemakkelijk en mooi geordend te kunnen vinden, al kan je dat wel zonder deze app ook, maar soit,
Nu heeft MS W10 Mobile wat uitgesteld, heb ik ook gelezen.
Ik ben ook eigenlijk wel een grote fan van W10 en hopelijk speelt Proximus in het vervolg wat korter op de bal met hun apps voor de WP. Om maar nog een voorbeeld te geven, zo is er voor de swipebox ook nog geen WP app


inderdaad:D
Hier werkt het niet die nieuwe app enkel op 4G
Als ik op wifi sta via tablet blijft hem steeds hangen op die afstandsbediening van decoder waar hem zegt tablet zit nie tin zelfde netwerk
Natuurlijk zit die niet in zelfde netwerk gezien ik een eigen router na BBox3 gebruik maar blijkbaar heeft men door bij Proximus niet aangedacht en wilt men echt iedereen die afstandsbediening via tablet door drukken. Men zou de keuze moeten hebben of men dit gebruikt of nie.
Met google chromecast valt dit ook voor.
Op ios smarthphone heb je die keuze enkel verticale stand is afstandsbedieningsstand bij WP is de verticale afstandsbedieningsstand nog niet aanwezig.
Reputatie 3
Badge
Sinds de iOS update (16/12) van de Proximus TV app (versie 0.1.7) kan ik geen opnames meer bekijken op mijn iPhone. De opname begint en na 2 seconden blijft de app vaststeken (het beeld bevriest, geluid gaat nog even door en stopt dan ook) en dit zowel op 4G als WIFI verbinding.
Reputatie 3
Badge
Net gezien dat een opname van LA DEUX HD wel lijkt af te spelen. Een opname vanop VTM HD blijft steken...
Reputatie 7
Badge +1
Dat zit duidelijk nog in volle evolutie....maar ik heb er nog altijd geen toegang toe. En spijt moet ik er blijkbaar ook niet van hebben?
Indedaad Sinjoor laat het ontluizen maar eerst een tijdje verder gaan.
FYI: alle Proximus TV klanten worden tegen de zomer van 2016 gratis gemigreerd naar het nieuwe platform, maar er stond niet bij of dit ook bugvrij zou gebeuren :-)).
Proximus had 1.716.000 decoders eind september 2015
Reputatie 7
Badge +1
Indedaad Sinjoor laat het ontluizen maar eerst een tijdje verder gaan.
FYI: alle Proximus TV klanten worden tegen de zomer van 2016 gratis gemigreerd naar het nieuwe platform, maar er stond niet bij of dit ook bugvrij zou gebeuren :-)).
Proximus had 1.716.000 decoders eind september 2015

Ondertussen sukkelen wij maar verder hé. Maar ja, is het ooit anders geweest? En we zitten hier nog altijd...al vind ik die hele evolutie wel interessant om volgen, maar liever vanaf de zijlijn...niet als proefkonijn...
We zijn altijd een beetje proefkonijn geweest en ik zie dat ook zo maar niet direct veranderen!

Reageer