Beantwoord

Proximus smartphone toevoegen aan bestaand abonnement

  • 3 February 2017
  • 4 reacties
  • 1297 Bekeken

Is het mogelijk om een smartphone die proximus aanbied met een abonement ook op te nemen in een al bestaand abonement tegen hetzelfde aankoop tarief van deze smartphone?
icon

Beste antwoord door WouterM 3 February 2017, 15:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wouter , dit is een forum , mag jij wel wettelijk gezien berichten verwijderen? dit is ook voor andere mensen te helpen en inlichten over wat zou kunnen gebeuren ! er zitten al genoeg met in de miserie door Proximus !
Anita,
gelieve geen beledigingen te sturen aan collega's of andere forumleden. Lees de forumregels erop na, wil je?
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-het-forum-2/starten-met-het-forum-regels-en-afspraken-33126

Mvg,
Wim
Wouter , dit is een forum , mag jij wel wettelijk gezien berichten verwijderen? dit is ook voor andere mensen te helpen en inlichten over wat zou kunnen gebeuren ! er zitten al genoeg met in de miserie door Proximus !
op 25 november loopt mijn contract teneinde, reeds gelezen dat men met het huidige nummer geen gebruik kan maken van een nieuw toestel , dat men een nieuw nummer dient te nemen , omdat het zo in mekaar zit , en nu extra moet betalen voor data en abonnement , wil ik dit contract niet verlengen , moet ik nu reeds een opzeg doen , ik heb reeds een goeie aanbieding gezien bij #Orange en ga overstappen , of stop het contract vanzelf ! dat verkrijgt men als men zijn klanten niet wilt behouden ! Jullie jagen ze weg ! welke idioot zit daar aan de top en ontvangt teveel wedde ? plaats eens een foto van die profiteur , of is het een politieker , die binnen het jaar zijn ontslag vergoeding in ontvangst mag nemem?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Lypac!

Dit is zeker mogelijk, maar deze moet aangevraagd worden via een verkoopcenter.

Mvg,

Wouter

Reageer