Vraag

Proximus service ???

  • 2 August 2016
  • 5 reacties
  • 412 Bekeken

Als professionele klant bij Proximus zou je een garante service krijgen binnen een korte termijn .
Zo zou er een technieker bij mij langs komen om een probleem op te lossen met proximus tv .
Op de beloofde dag komt er dus iemand van Proximus , althans dat denk je dan als klant .
Maar groot is mijn verbazing dat de man in kwestie een koerier is van Eurosprinters die in onderaanneming voor proximus decoders afleveren met een beperkte kennis om de decoders aan te sluiten.
Dat is dan de geprezen service voor business klanten van proximus .
Als je dan nadien de enquête invult en vraagt om een oplossing dan komt er gewoon geen gehoor.
Heel triestig dat een van de grotere providers zo te kort schieten.
Van mij mogen ze heel hun boeltje komen halen !
Voor de zoveelste keer teleur gesteld in Proximus

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Luc_0219,

Echt wel jammer dit te horen.
Kan je mij even kort zeggen wat het probleem is? Is dit ondertussen al opgelost?

Mvg, Andy
Neen het probleem is zeker niet opgelost laat staan dat er geantwoord is door proximus via de tevredenheids- enquête
Ik had een probleem met mijn decoders die regelmatig niet of slecht reageren , via de klanten dienst heb ik uitdrukkelijk gevraagd om twee nieuwe decoders mee te brengen en liefst de kleine versie , resultaat ze sturen een koerierdienst terwijl ze beloven van en technieker te sturen.
Die man heeft maar één decoder bij ( en natuurlijk niet de kleine versie) en ook al heeft die man zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen had hij niet de technische knowhow om dit op te lossen.
Dus ik heb nog altijd het probleem dat mijn decoders geen verbinding hebben met het netwerk ! regelmatig moet ik deze uitschakelen en opnieuw opstarten.
Reputatie 5
Badge +4
Luc_0219,

Kan je mij even je klantnummer doorsturen? Dan voer ik even een meting uit van je lijn om na te gaan wat er fout is.

Mvg, AM
608545863
mvg
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb even een meting uitgevoerd van de lijn en die is voor mij volledig in orde. Heb je nu nog die problemen met de nieuwe decoder ook? Of enkel met die oudere decoder? De modem verliest toch zelden zijn signaal. Dus daar zit het toch al goed. Indien je nog problemen hebt met die oude decoder, probeer dan eens een restore. Hoe ga je te werk?

Stap 1

Schakel de decoder uit door te drukken op de voedingsknop aan de achterzijde van het apparaat.

Wacht 20 seconden en schakel het apparaat opnieuw in

Wacht 10-15 minuten om de decoder volledig te laten heropstarten.

Stap 2

Als een reboot van de decoder het probleem niet verhelpt, mag je een restore uitvoeren.

Hiervoor klik je op de knoppen Back – OK – Menu op de voorzijde van de decoder :

  • Ofwel direct na een reboot totdat Start DRA verschijnt op de decoder
  • Ofwel terwijl dat de decoder opgestart is totdat FACR verschijnt op de decoder

Mvg, AM

Reageer