proximus ondersteund browser niet

  • 4 October 2014
  • 8 reacties
  • 167 Bekeken

Ik kan niet inloggen bij Proximus , browser wordt niet ondersteund en nu ?


Hoè kan ik dat verhelpen of moet er wéér een technieker bij te pas komen ?


Wind. 7 - IE 11



8 reacties

Browser Firefox eens proberen
te downloaden ►https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/" target="_blank
Ik hèb Firefox geprobeerd , het gààt niet.


Iets mis met mijn instellingen ? ik weet het niet.


Het zou inderdaad met beiden moeten werken zowel met IE11 als met Firefox


Veel in te stellen is er niet, misschien moeten ze bij Proximus eens je MyProximus profiel settings chekken.


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


of bellen naar technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
NB: dit zou je kunnen testen moest je op een ander computer of laptop (of van iemand anders) eens inloggen op MyProximus.


Dan zou je direct weten of het met je profiel of met je laptop iets te maken heeft
Elsa ,


Ik zal dat deze avond eens proberen (laptop wind .8.1), ik laat iets weten , anders (alweer) een technieker.


Ik werk op een desktop (wind. 7) , laptop wind.8.1 wordt enkel gebruikt voor als ik naar het ziekenhuis moet en die is tiptop in orde.


Dank voor uw geduld .


Veel zin om over te stappen naar telenet. ontevreden
Inderdaad zo zal je toch al meer conclusies kunnen trekken als je even met de laptop probeert.
Woopie !!!!! WONDER !!!!!


Ik kan inloggen bij cool proximus , zowel > de e-services als de e-mails , ook het forum cool


Nu nog proberen op de laptop , overstap naar telenet nog efkens uitgesteld > heel veel kosten en die wil ik nog efkens uitstellen tot mijn verhuis naar mijn seniorenhuisje.


Eindelijk iets positiefs. smiley


Mvgr. knipoog

Reageer