Proximus mail (skynet.be) om hoorendol van te worden...

  • 4 November 2014
  • 30 reacties
  • 2768 Bekeken

ik gebruik voor sommige toepassingen mijn toegekend skynet.be mailadres,maar moet (blijven) vaststellen dat het helaas niet goed (en dat is nog zacht uitgedrukt) werkt, spijts alle beloftes via klantendienst en meerdere tussenkomsten/raadgevingen van Proximusmedewerkers, waaronder ook de melding : 'skynetmailbox enkel in hoogste nood gebruiken, en hopen dat het werkt, want het werkt niet behoorlijk'(??).


er werd zelfs geopteerd om een andere mailaccount aan te maken, wat niet mijn bedoeling is aangezien ik betaal voor mijn skynet-mailadres en de Proximus mailbox dus perfect zou moeten werken zonder dat ik mij een duur Windows Office programma zou moeten aanschaffen.


eventuele raadgevingen om mijn skynet-mailadres door te sturen naar Gmail/etc... is dus geen optie.


knettergek word ik ervan als ik de webpagina 'Skynet,de beste portaalsite' open en doorklik naar 'e-mail'waarin ik mijn gegevens ingeef om dan steevast een of andere foutmelding te krijgen, wat na enkele keren alles van voor af aan doorlopen uiteindelijk wel lukt om dan meerdere keren per dag de ene foutmelding na de andere te krijgen en ik geen binnenkomende/uitgaande mails kan beheren.


en zo gaat dat de hele dag door op de meest onvoorspelbare uren/momenten/dagen/weekends.


en neen, het ligt niet aan mijn PC, want mijn andere 4 hebben hetzelfde probleem en allen werken ze feilloos voor alle andere toepassingen en het probleem doet zich ook voor op andere pc's die niets met mijn aansluiting te maken hebben.


ik beheer, (of beter gezegd probeer), mijn mails ook via andere computers, en net daarom ook gebruik ik Skynetmailbox,aangezien ik met mijn logins op alle computers terecht kan.


1 jaar geleden werd me meegedeeld dat dergelijke problemen gekend waren en dat ze eraan werkten om ze zo vlug mogelijk op te lossen,maar van beterschap weinig of geen sprake. in tegendeel.


iemand een ( echte) oplossing of kan ik aanspraak maken op Proximus- korting (??) aangezien ik opteer om een betalend mailadres aan te schaffen die niets met Belgische providers te maken heeft.


grt,


ps....ook iemand een idee waarom sinds de wijziging Belgacom naar Proximus alle berichten in dit forum bijna met een vergrootglas dienen gelezen te worden... ??

30 reacties

Waarom gebruik je bv. geen Gmail dat werkt toch excellent, ik gebruik bijna nooit meer Skynet mail en dan moet je geen duurder abonnement bij TN nemen, enfin uiteindelijk doet iedereen zijn goesting, en zal wel een reden hebben om geen Gmail of wat weet ik veel te gebruiken, ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben over de goed werking van Gmail en outlook (Microsoft).


Als ik verander van provider dan blijft mijn e-mail adres onveranderd op de koop toe ;-)
@ Elsa,


ik gebruik reeds Gmail, en ook Live,maar voor sommige doeleinden heb ik skynet nodig. en zelfs als zou er een alternatief zijn, dan nog is het niet normaal dat dit niet correct werkt. tenslotte betalen alle Proximus abonnees ervoor. want gratis bestaat niet. dat heb ik nu al meermaals ondervonden.


ik heb een contract met Proximus waar beide partijen zich aan de regels dienen te houden dacht ik toch.?


als mijn geld goed is dan moeten de producten dat ook zijn.


wie weet........ contacteer is wel eens ' Images à l'appui 'via RTL, want de vlaamse zenders kennen dergelijke consumentenprogramma's helaas niet.. ben eens benieuwd wat er dan als excuus uit de bus zal komen.
Inderdaad RetroR daar bestaat geen twijfel over, het is ook maar evident dat dit zou perfect werken,

maar ik ben niet van het type dat zal jaren wachten op een oplossing zelf al heb ik er voor betaalt als er ondertussen een beter en gratis (of dit al dan niet bestaat, laat ik buiten kijf) alternatief bestaat.

Ik heb dit allemaal al lang doorgegeven aan ombudsman en test aankoop en niet alleen ik hebben dat al gedaan, en je ziet het resultaat , nog altijd niks of toch bijna niks veranderd.
het ( grootste) probleem is dat de meeste gedupeerden (ook al gaat het in geval nu enkel over webmail) in hun cocon blijven zitten, ervan uitgaande dat ' anderen' de problemen wel zullen oplossen...en zo hun graantje kunnen meepikken zonder enige moeite te hoeven doen en daar heb ik het ook een beetje moeilijk mee.


de weinigen onder ons die dan wel hun ongenoegen uiten worden meestal door de desbetreffende diensten weggelachen met het argument dat er te weinig (of geen) klachten zijn van anderen om er gevolg aan te geven en hiermee eerder de indruk geven dat de aangever de fout zelf draagt, of nog eenvoudiger : er helemaal niet op reageren.


en hierin heeft Elsa (en alle anderen die dit en eventuele andere problemen reeds hebben aangekaart) dus wel gelijk dat het dweilen met de kraan open is..


af en toe wordt er uiteraard wel eens een-of-ander opgelost om toch niet de indruk te verwekken dat er helemaal niks gedaan wordt.....


maar helaas niet genoeg.......................verdrietig


probeer maar eens om 1 factuur NIET te betalen wegens nalatigheid van de desbetreffende leverancier wegens eender welke reden dan ook.


uiteraard kan men zich Burgerlijk Partij stellen, maar de kosten (en tijd) hiervoor zijn zodanig hoog ( en lang) dat men er op voorhand al de brui aan geeft, en dat weet de tegenpartij ook.


je zou wel gek zijn om enkele euro's schadevergoeding af te dwingen als men je eerst €1000 vraagt om zich BP. te stellen, zonder de (dure) advocaat erbij te rekenen.


voorbeeld = minimum € 2500 'investeren' om € bvb. € 2,50 korting te krijgen per maand.


wie is er hier dan uiteindelijk de winnaar ???


snappie...!!!!


Ach mensen,mijn emailadres van Skynet heb ik reeds jaren geleden veranderd naar Hotmail waar alles veel vlugger gebeurt.De enkele die ik nog moest houden worden gewoon doorgestuurd naar mijn Hotmailadres.Waarom kan het daar zo vlug?Als ik online boeken koop op bv Abebooks of Vialibri heb ik binnen enkele seconden bevestiging wat soms belangrijk is daar er andere kopers ook op de loer liggen voor bepaalde boeken.Waarom moet dat dan bij Proximus soms minuuuuuuuuuten duren?In het gewone leven maak ik me niet druk om minuten maar bij sommige veilingen en onlineaanbiedingen komt het soms op seconden aan.

Reageer