Beantwoord

Proximus Happy House bezoek ‼


Sommigen melden mij dat ze onderstaande mail gekregen hebben , is dit een betrouwbare mail van Proximus ?


"Als je surft, tv-kijkt of belt, wil je natuurlijk dat alles pico bello werkt.
Maar daar heb je het al: de technologie staat niet stil. No worries! We komen je helpen zodat je voluit profiteert van Proximus.
Op het programma van ons Happy House bezoek?
- Check en beveiliging van je internet en/of wifi-verbinding, configuratie van je laptops, tablets en smartphones inbegrepen.
- Test van het mobiele netwerk bij jou thuis.
- Gratis vervanging van je oude modem en decoder.
- Uitproberen van de heel praktische gratis apps MyProximus en Proximus TV.
Om jou een Happy House te bezorgen, sparen we geen moeite.
We checken alles tot in detail. En we nemen graag de tijd om je vragen te beantwoorden.
Reserveer je gratis bezoekje via 0800 22 520 (van maandag tot zaterdag van 8 tot 20 u). Jouw persoonlijke code ******"
icon

Beste antwoord door Wim 18 May 2016, 18:28

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik zou zeggen neem contact op met Proximus en confronteert hen met deze mail en wacht af wat ze te zeggen hebben daarover.
Reputatie 7
Badge +6
Hallo iedereen,

Dit is wel degelijk een initiatief van Proximus! Geen onbetrouwbare mail dus 😉.

Groetjes,
Reputatie 6
Badge +2
Des te beter.
Reputatie 3
Badge +1
Ik doe bijvoorbeeld die Happy House bezoeken. En ze zijn de moeite (in positieve zin).
Zo'n bezoek aannemen is altijd verstandig 😉
Voor u misschien wel 😉
Reputatie 3
Badge +1
Voor u misschien wel ;)
voor mij???
De klanten worden serieus verwend tijdens deze interventies 😉
Allee de omgekeerde wereld, dan breng jij de koffie en een stuk taart mee 🆒
Reputatie 7
Badge +1
Ga vandaag voor 2 weken op vakantie. Plan mij maar in voor dit na mijn vakantie. Koffie staat klaar.
Reputatie 3
Badge +1
Allee de omgekeerde wereld, dan breng jij de koffie en een stuk taart mee 🆒

Ik drink geen koffie 😃
Nu snap ik waarom dat die verspreidingskabels van proximus zo'n ondoorgrondelijke wegen volgen 😉
Reputatie 7
Badge +3
Als ik het goed lees, is het alleen voor diegenen die een persoonlijke code gekregen hebben via mail. Wat kost dit ?
Reputatie 7
Badge +6
'Gratis bezoekje' staat er, maar je moet dus inderdaad wel een code hebben. :)
Prima initiatief in elk geval.
Zet de fles am maar klaar want hij drinkt geen koffie ;-)))
Reputatie 6
Badge +2
Zet de fles am maar klaar want hij drinkt geen koffie ;-)))

Hij drinkt misschien net als ik thee.:8
Reputatie 7
Badge +1
Hetzelfde als TN doet. Hoop dat ik vlug mijn code heb. Bij mij krijgt hij nog een pateke bij de koffie of thee
Komen ze ook om nPVR opname problemen op te lossen :LOL:
Reputatie 6
Badge +1
Bij mij hartelijk welkom en zeker ook koffie en gebak
Reputatie 3
Badge +1
Zet de fles am maar klaar want hij drinkt geen koffie ;-)))

Hij drinkt misschien net als ik thee.:8


Ik neem genoegen met een glaasje (plat) water
Je ziet dat concurrentie soms toch wat oplevert, maar of ze bij TN ook content zijn met een glaasje plat of opgeblazen water, dat weet ik echter niet 😉
Reputatie 6
Badge +2
Je ziet dat concurrentie soms toch wat oplevert, maar of ze bij TN ook content zijn met een glaasje plat of opgeblazen water, dat weet ik echter niet ;)

Bij Telenet zijn ze pas tevreden met een fles vodka of whiskey. 😉
De meesten drinken plat water om een aspirine te nemen tegen de koppijn als ze al veel te veel gedronken hebben 😉
Hier is juist de technieker buiten ,super initiatief,gratis wifi bridge geïnstalleerd, outlook proximis account instaleren lukte bij mij niet , ook ff gefixt , opname problemen lag blijkbaar aan decoder , dus ineens ook nieuwe gekregen , dus als ze bellen voor afspraak zeker doen
Een vraag aan de Proximus medewerkers

kan je zelf zo'n "happy house bezoek" op één of andere manier aanvragen ?
Reputatie 1
Ook wij maakten een afspraak voor een "Happy House Bezoek".
We zijn méér dan tevreden! Alles werd nagekeken, er werd een nieuwe b-box geplaatst en... een klein, doch vervelend én hardnekkig administratief probleempje is uiteindelijk ook van de baan. Heel veel dank aan technicus Jan DK die moeite noch tijd gespaard heeft om alles in orde te krijgen. Dikke pluim, Jan!! :$
Als het goed is, moet het gezegd worden! En jammer genoeg wordt dit in onze maatschappij veel te weinig gedaan!
Reputatie 7
Badge +1
Hoe kun je dit aanvragen ?

Reageer