Proximus geeft zelf GEEN reacties of antwoorden op onze vragen enz via dit 'zoveelste' forum..

• 19 januari 2016
  • 14 reacties
  • 598 Bekeken

Deze vraag richt zich aan de raad van bestuur van Proxumus :

waanneer zullen jullie voldoen aan jullie eigen regel ( charter voor behoorlijk bestuur)

'Explain or complain'?

Louis Lagae, Kortrijk.

This topic has been closed for comments

14 reacties

HUH ??? Man man man ... als u een degelijk gefundeerde en onderbouwde klacht hebt die niet beantwoord wordt, maak die dan aanhangig bij de ombudsdienst voor telecommunicatie, een onhafhankelijke dienst die op poten gezet werd door de Belgische overheid, maar bespaar ons dit soort grappen !
Geen flauw idee van wat u met uw reactie beoogt ... en wat een "charter voor behoorlijk bestuur" hier komt doen dat mogen joost en de duivel weten !!
"explain or complain" ??? LMAO !! "uitleggen of beklagen" ???
Bent u Ken/Gydo ? .. again ?
Reputatie 6
Badge +4
Het bericht zelf snap ik ook niet goed.
Wat de titel betreft: er zijn weldegelijk mensen van Proximus op dit forum actief. Maar in de eerste plaats is dit een plaats waar klanten onderling kunnen praten met elkaar.
Ja weeral een ontevredenklant.be zeker!
het massaal gezoek, op dit forum, voor problemen toont aan dat er veel ontevreden klanten zijn, Elsa. Denk na alvorens, openbaar en zeker met Uw stem, al te impulsief te kwalificeren. Akkoord?
Ik bedoelde daarmee dat er inderdaad veel ontevreden klanten zijn , zeker de laatste tijd met de problemen met decoders, en dit is een uitspraak zeker niet in het voordeel van Proximus, ik denk dat je dit verkeerd geïnterpreteerd heb wat ik eigenlijk wou zeggen, ik ben wel een klant en geen Proximus medewerker dus begrijp ik volledig dat er veel mensen het op den duur op hun heupen krijgt.
Dus nee het was niet om Bram van Proximus naar de mond te praten eerder het omgekeerde dat ik zo'n reactie wel begrijp.
Massaal ? .. ik vind de boel hier anders behoorlijk "massaal" tam ! LOL ! .. en ik zie hier meestal maar mensen die een vraag stellen over een (echt of vermeend) probleem in de hoop een antwoord te krijgen dat hun technische kunnen niet al te fel overstijgt. ... Van de echte "ontevredenen" zie ik er niet zo bijster veel. Daartussen zitten er die duidelijk een reden tot ontevredenheid kunnen hebben maar evengoed zitten daar ook de "beroepskankeraars" ... LOL! .. en men moet ook wel een beetje weten waar men mee bezig is. Per slot van rekening is dit een forum en geen wasserij waar men zijn vuile linnen binnen geeft en het netjes, en per kerende post, gewassen en gestreken terugkrijgt! Een "recht van antwoord" (en liefst zo snel mogelijk) is onbestaande!
Bovendien loopt U echter vlotjes voorbij aan elke verklarende uitleg voor uw aanvankelijke reactie ... men heeft er hier het raden naar over waar uw oprisping eigenlijk naartoe wou, tenminste als ze al enig fundament zou hebben... ?
regulus,

ik hoop dat u ook voldoen anderen ergert. Onder een schuilnaam dan nog. Aan wie u uw reacties verstuurt is niet te weten. Net-etiquette?
Normaal is de reactie juist onder een bericht voor deze juist erboven bedoelt zoals in veel forums de regel is en anders kan je dit uit de tekst afleiden of je kan ook de tekst erboven quoten maar op veel forums wordt dit afgeraden. Maar iedere keer quoten is ook niet altijd zeer overzichtelijk en soms ook storend.
Maar ja ieder zal daar wel een eigen mening over hebben zeker !
regulus,

ik hoop dat u ook voldoen anderen ergert. Onder een schuilnaam dan nog. Aan wie u uw reacties verstuurt is niet te weten. Net-etiquette?

Neem best geen woorden in de mond die u duidelijk niet verstaat ... lees eerst maar eens RFC1855 voor u over "Netiquette" praat. Misschien zijn sommigen al veel langer, veel intenser en veel professioneler bezig met het Internet gebeuren dan u wel denkt.
.. en BTW .. over "netiquette" gesproken .. "on topic" antwoorden is daar een van de basisregels, ik lees nog steeds geen enkel standpunt/verklaring/toelichting over uw aanvankelijke boodschap, zeg dus maar niet te veel over "etiquette" ! 😃 ;)
Verder doet u maar hoor !

PS en edit:
Ik "verstuur" mijn reacties aan niemand. Ik antwoord enkel op topics op de wijze zoals dat op forums gangbaar is. dat heeft totaal geen zak te zien met mijn naam of met de "schermnaam" die ik gebruik. Iedereen kan hier openlijk zien wat ik geantwoord heb op welke topic .. tenminste als men weet hoe dat moet ... denk ik .
Reputatie 7
Badge +3
Op fora is het de gewoonte om met een schuilnaam (Nickname) te werken. Als ik uw naam even googel weet ik al meteen waar u woont en hoe u over dingen denkt.
Als iemand in een forum een antwoord wil geven op een post die niet vanonder staat, dan maak je een quote, zoals ik hier nu ook gedaan heb. En het potloodje dat rechts boven je post staat, blijft een uur actief, genoeg tijd om je tijpfouten en zinsconstructies te verbeteren, zodat wij uw tekst duidelijk verstaan.
Graag wat rustiger aan man. 😃
Tot slot van dit debatje

- ik wilde ab ovo enkel stellen : het zou Proximus zelf moeten zijn die eerst de gestelde problemen oplost Daar blijf ik bij. En deze houding is wel degelijk BINDEND opgenomen in de meeste charters C.G.

Op de fora is het de gewoonte NIET meer om een schuilnaam te gebruiken. Lichtend vb "dewereldmorgen".

U zal me geloven dat ik niets liever heb ( en dat zorgt voor efficiënter en vertrouwensvoller ! overleg) dan dat men kan weten vanuit uit welke houding ik tussenkom. Wie ben ik : o.a. politiek onafhankelijk, zelfstandige, op pensioen, een Zarathustra-- Max Havelaar type.( net niet een don Quichote), dat ik een intellectueel ben, dat mijn levenssmissie luidt : tegen machtsmisbruik. Ik ondervond het gevaar : Louis voelt zich beter dan wij.....

Hopend nuttig geweest te zijn,

Louis
djeezes kristes .. ik wist niet dat men een moraliteitsgedrag test moest ondergaan en een bewijs van goed gedrag en zeden moest voorleggen om deel te nemen aan dit, voor een levensopvatting, overigens totaal onbelangrijke forum.
ik denk dat het de meeste mensen hier kouwe eenheidsworst zal wezen wie of wat u bent als u maar zinnige antwoorden weet te geven op hun, meestal PX gerelateerde, vragen. Wij wachten op uw antwoorden terzake !! :D

PS als u stelt dat het "niet meer de gewoonte" is om op forums een "nom de plume" te gebruiken dan weet u echt niet waar u over spreekt !
.. en "ab ovo" .. vanf het ei ?? dit forum is al wel een ietsje ouder dan dat hoor !
Reputatie 7
Badge +6
Op dat forum staan trouwens ook veel meer voornamen en noms de plume dan volledige namen. Dus zo 'lichtend' is dat voorbeeld nu ook weer niet.
De moderatoren van dit forum hebben er al voor gezorgd dat er tenminste weer plaats is op dit forum voor een grote waaier aan Proximus gerelateerde onderwerpen en ik tenminste hoop dat het zo blijft. Ik heb evenmin behoefte aan theoretisch gedaas over hoe de wereld er zou moeten uitzien op een Proximus forum. Daar zijn genoeg andere 'communities' voor.
PS: een tweelingbroer?
Reputatie 6
Badge +4
Ok,

Regulus & Louis... Wees aub wat vriendelijker voor elkaar. Jullie zitten duidelijk in een andere leefwereld, en da's ok, maar laat ons toch maar handelen volgens het live and let live principe, neen?
En Louis enkele zaken die ik jou nog wil meegeven:
  • Zoals ik eerder al zei, zijn we niet meteen van plan om de aliassen te verwijderen. Tot nu toe werkt dit prima.
  • Dit forum is er in de eerste plaats om klanten onderling te laten communiceren & elkaar te helpen bij problemen. Heb je als klant dringende problemen, dan hebben we voldoende andere kanalen waar we je snel kunnen helpen (zie onze contactpagina). Je mag daar gerust een andere mening over hebben, het zij zo...

Ik ga ook dit topic afsluiten wegens weinig constructief.

Met vriendelijke groeten,
Bram