Beantwoord

proximus-fon

• 27 januari 2016
  • 4 reacties
  • 1763 Bekeken

hallo
Ik heb een sony experia Z1 en telkens als ik verbinding wil maken met proximus-fon moet ik alles ingeven gebruikersnaam en wachtwoord.
Wachtwoord onthouden vink ik telkens aan.
Ik gebruik google chrome en daar heb ik bij de instelling ook wachtwoorden onthouden aan staan?
Hier thuis hebben we ook nog een samsung tablet en maakt telkens als we nog maar buitenhuis zijn automatisch verbinding met ieder proximus-fon netwerk, dit zou ik natuurlijk ook willen met mijn gsm.
weet iemand hier raad mee?:?

Mvg
Facteurtje
icon

Beste antwoord door Bram 28 januari 2016, 10:33

De MyProximus app regelt dat ook voor jou...
In het menu "netwerk" kies je voor "Smart Wi-Fi" en volg je de instructies... Normaal schakelt je toestel dan automatisch over naar FON van zodra dat beschikbaar is.
Bekijk origineel

4 reacties

kijk eens naar ═► gratis-smart-wi-fi

Edit: dit is mss niet wat je juist zoekt, maar er zijn nog apps die automatisch verbinden met een wifi hotspot

zie ook => https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobapp/particulieren/producten/r-orphans/applicaties.html
Heb je de Proximus Fon applicatie op je toestel geïnstalleerd en ingesteld? Als je dan de wifi aanzet van je toestel gaat hij in principe automatisch het dichtstbijzijnde sterke open wifi-netwerk zoeken en connecteren. Bij een netwerk met paswoord, bv bij u thuis is normaal eenmalig dat wachtwoord ingeven genoeg. Wanneer je de naam wijzigt van uw wifi-netwerk moet je het paswoord wel opnieuw ingeven.

Google Chrome heb je dus niet nodig om een verbinding te maken met een normaal wifi-netwerk. Enkel bij bedrijven/winkels durft het wel te gebeuren dat je moet inloggen via een browser op hun netwerk.
Reputatie 6
Badge +4
De MyProximus app regelt dat ook voor jou...
In het menu "netwerk" kies je voor "Smart Wi-Fi" en volg je de instructies... Normaal schakelt je toestel dan automatisch over naar FON van zodra dat beschikbaar is.
Reputatie 2
Badge +1
Ik had ook problemen om met mijn I-Phone 5c (pas een maand in mijn bezit) te verbinden met het fon-netwerk. Ik heb de procedure van Bram gevolgd en de smart wifi geactiveerd, ook deze voor de wifi hotspots in het buitenland. Wanneer ik straks buitenshuis ga, zal ik dit even testen. Joepie, alweer iets bij geleerd 🙂

Reageer