Beantwoord

Proximus facturen ...

  • 6 February 2016
  • 10 reacties
  • 411 Bekeken

Er blijft maar van alles verkeerd lopen de laatste tijd met mijn facturen ... verbruik op een gsm nummer die ik al non-actief heb laten plaatsen ... (ondertussen al kredietnota ontvangen), maar mijn pack was de laatste 2 maanden ook plots allemaal losse abonnementen geworden, dus heb ik meer betaald dan mijn normale pack, ook de gratis diensten die in die pack zaten werden me dan aangerekend ... en daar kom de klanten dienst niets aan doen ... Vind ik toch maar vreemd...

Heeft iemand van jullie ook al in die situatie gezeten? Hoe is dat opgelost geraakt?
icon

Beste antwoord door Nico_040 8 February 2016, 10:17

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Een dik jaar geleden hebben wij onze vaste telefoonlijn opgezegd (Daar belde niemand meer op, tenzij firma's die ons iets wilden aansmeren :D).
Toen wij daarna onze eerste factuur kregen, was dat even slikken. De factuur was hoger dan ooit! Blijkbaar zaten de verschillende diensten niet langer meer in een pack. Een telefoontje naar de klantendienst en... probleem in een wip opgelost. Geen enkel probleem 🙂 En wij tevreden!
Reputatie 7
Badge +6
Dat is helaas een situatie die ik ken: als je iets laat veranderen in je pack, loopt het daarna nogal eens mis in de facturatie en de samenstelling van je pack. Ik moest zo o.a. ineens betalen voor Proximus TV Overal, al begrepen in mijn Pack, ik had ineens 2 GSM abonnementen i.p.v. 1 enz.
Ik kan je alleen maar aanraden de klantendienst vriendelijk, beleefd , maar beslist te blijven vragen om alles in orde te brengen. Het vraagt geduld, maar het komt wel in orde. Vergeet wel niet dat, zodra je iets verandert in een pack, alle andere prijzen automatisch aangepast worden aan het nieuwste tarief.
.. en je krijgt een nieuw contract waarvan de looptijd begint op de datum van de aanvraag van de verandering ..! 😉
Ik ben inderdaad ook persoonlijk altijd het best geholpen geweest via telefoon naar klantendienst (technische dienst / facturatiedienst)
Reputatie 6
Badge +2
Als ik ooit zoiets zou tegenkomen zou ik liever naar een Proximus center gaan, al hoop ik uiteraard dat dat nooit nodig zal zijn.
Hangt er ook van af op wie je valt , heb daar zowel negatieve als positieve ervaringen mee, net zoals je belt, kan het zijn dat als je een tweede of derde keer belt het wel ineens opgelost wordt.
ik zit momenteel in het gips, dus ergens naar toe gaan zit er niet in ... 😞
Reputatie 7
Badge +6
Bel gerust naar de klantendienst, daar zitten echt mensen die willen helpen, ook al loopt het wel eens fout bij de verwerking van gegevens. Ik vind dat de laatste tijd ook de wacht tijden meevallen en als je te lang moet wachten, kan je er voor kiezen teruggebeld te worden.
Veel succes.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Nico_040,

Bezorg je mij klantgegevens zodat ik dit kan nakijken?
Dat mag uiteraard ook in een privébericht.

Met vriendelijke groeten,
HeidiE

Er blijft maar van alles verkeerd lopen de laatste tijd met mijn facturen ... verbruik op een gsm nummer die ik al non-actief heb laten plaatsen ... (ondertussen al kredietnota ontvangen), maar mijn pack was de laatste 2 maanden ook plots allemaal losse abonnementen geworden, dus heb ik meer betaald dan mijn normale pack, ook de gratis diensten die in die pack zaten werden me dan aangerekend ... en daar kom de klanten dienst niets aan doen ... Vind ik toch maar vreemd...

Heeft iemand van jullie ook al in die situatie gezeten? Hoe is dat opgelost geraakt?
Net met de customer service aan de lijn geweest & alles is opgelost ... 🙂

Reageer