Proximus ? DE WAANZIN VER VOORBIJ !!

  • 20 April 2016
  • 9 reacties
  • 568 Bekeken

Goed .. naief als ik ben bel ik naar de proximus lijn om te vragen waar mijn brief blijft om mijn aangekochte decoder in te ruilen ?

alles volgens wat op deze bladzijde te lezen staat ...
http://www.proximus.be/nl/id_cr_decoderv3_swap/particulieren/producten/r-orphans/vervang-je-decoder.html

Bollocks dus .. de (vriendelijke) mevrouw aan de lijn hoort het in Keulen donderen als ik over de inruil van een gekochte decoder begin en de voorwaarden op die web bladzijde vertel. Ze kent die bladzijde niet eens !?
Ze houdt consult met iemand op de achtergrond nadat ze de web site, hoorbaar tot haar schrik, gevonden heeft ...

Aangezien ik er bij vertel dat ik bel omdat ik die bewuste inruilbrief, waarvan sprake, nog steeds niet gekregen heb krijgen ze daar hoorbaar nog een verdere hartaanval !

Slot van het verhaal: om één of andere mysterieuze reden kom ik niet in aanmerking voor de voorgestelde ruil maar niemand kan mij zeggen waarom alhoewel daar op de web site geen enkele melding van gemaakt wordt ... wat is dit voor ongelofelijke flauwekul ? Weet de linkerhand bij PX daar nu werkelijk niet wat de rechter doet ?

HEY PROXIMUS ? GET YOUR ACT TOGETHER ?

ah .. als geste (die geapprecieerd wordt) wil ze mij een korting van 5 Euro toestaan op mijn internet factuur ... en dat gedurende 1 jaar, ok , in dank aanvaard .... maar ik moet dan zelf maar naar een PX centrum crossen om mijn decoder in te ruilen zonder enige vorm van document .... ???

Wil er mij hier iemand eens uitleggen wat het nut is van die kluchtige "aangekochte decoder" web bladzijde en wat die waard is voor de klant die niet eens weet of hij/zij wel "in aanmerking" komt voor een "omruil" ? Wat is dit voor een van de pot gerukte nonsens ?

Ik was tot nu toe best tevreden over de diensten van PX, nu ben ik flink op mijn pik getrapt en men zal het mogen horen !!

9 reacties

zelfde onderwerp werd hier ook geopend .
-> https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/groot-nieuws-proximus-de-waanzin-ver-voorbij--34341
Hetgeen ik van proximus medewerkers hier gelezen heb is dat proximus eerst een brief stuurt voor de aangekochte decoders V3 V3b en dat dit binnenkort ging gebeuren.
Reputatie 3
Badge
Dag Regulus,

Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt. De bevoegde dienst zal u zo snel mogelijk contacteren.

Mvg,

Jos
Reputatie 6
Badge +3
Regulus

Er is op dit forum al vaak aangeduid dat een brief ging verstuurd worden en dat je daar moet op wachten. De eerste zin op de site die je zelf aangeeft: "Met de brief die je hebt ontvangen, kun je je gekochte decoder(s) inruilen voor een nieuw model. Deze nieuwe decoder is veel krachtiger dan de oude. Je zult dus sneller kunnen zappen en door de menu's navigeren."
Dus zonder de brief kun je geen gebruik maken van de promo. Je moet gewoon nog wat geduld hebben.
Reputatie 6
Badge +2
Bij Proximus moet je veel geduld hebben als een paard. :8
Dat zullen ze via Proximus ook wel in orde brengen dit is de eerste keer niet dat ze dit al voorgehad en geregeld hebben, geen paniek komt in orde
Trouwens Regulus heeft al ervaring met de v5-c, wat zeg ik, hij heeft zelf een gekoelde versie, om het hoofd koel te kunnen houden 😉
Regulus

Er is op dit forum al vaak aangeduid dat een brief ging verstuurd worden en dat je daar moet op wachten. De eerste zin op de site die je zelf aangeeft: "Met de brief die je hebt ontvangen, kun je je gekochte decoder(s) inruilen voor een nieuw model. Deze nieuwe decoder is veel krachtiger dan de oude. Je zult dus sneller kunnen zappen en door de menu's navigeren."
Dus zonder de brief kun je geen gebruik maken van de promo. Je moet gewoon nog wat geduld hebben.


ja zeg ...blah blah blah ... leest er hier eigenlijk iemand wat iemand anders schrijft ?

Er komt in mijn geval NIKS GEEN BRIEF ! De madam op de helpdesk kent zelfs de web site van haar eigen Proximus bedrijf NIET, laat staan dat ze de inhoud ervan kent en zegt mij simpelweg dat ik niet in aanmerking kom !! reden daarvoor ? Onbekend (doet mij denken aan de communicatie met Telenet, daar wisten ze ook steeds van toeten noch blazen 🙂 ) Veelzeggend(?) antwoord: "Dat zal men hogerop moeten beslissen mijnheer" (Ik zal onze "Ken" et al. eens mailen .. die kent de CEO heel goed LOL!) ... Goed, ik heb ondertussen een klachtenticket maar niet afgeleverd via de klantendienst zoals men logischerwijze zou kunnen verwachten !

Ik begin de frustratie van de mensen, die oa hier en elders, klachten formuleren te begrijpen !! De eigen voorstellen niet honoreren ...? .. Voor een ernstig bedrijf? "it is not done" !... is dat geen curieus stanpunt binnen klantendienst dat de klant niets krijgt als hij niet gaat tegensputteren ongeacht het feit dat de "mooie beloften" (tot bewijs van het tegendeel, loze in mijn geval ) in een flashy web blaadje gegoten worden ? Het oogt misschien niet echt mooi voor het imago zeker om er ook bij te schrijven wie er in aanmerking komt voor wat er neergeschreven wordt en wie niet ? het zou een hoop nutteloze polemieken vermijden zoveel is zeker en het zou tenminste de indruk verwekken dat men "klantenservice" ernstig neemt vanaf het begin en niet nadat de klant uit zijn krammen geschoten is !

BTW Na de belofte van die voorgestelde korting, zal bevestigd worden per email, de mevrouw zegt mij zelfs naar welk email adres ze het gaat versturen haha vraag ik mij af hoe lang het bij Proximus duurt om EEN email te versturen .. maar zelf denk ik dat dit voorstel ondertussen al afgeschoten werd wegens afgeleid via andere kanalen ... "Proximus zal uw klacht binnen de 10 werkdagen behandelen"

Enfin, een hoop kompleet nutteloze spaanders die men zou kunnen vermijden met een eenduidige, komplete en duidelijke communicatie richting de klant. veel koks maken de soep zuur ! 😃 allemaal water onder de brug ...

PS de gekoelde versie van de V5-c gaat 3x zolang mee als de gewone versie ... dus zeker tot aan de release van de V10-u ! 😃
quote: PS de gekoelde versie van de V5-c gaat 3x zolang mee als de gewone versie ... dus zeker tot aan de release van de V10-u ! /quote.

Wil je nu gans de commerce om zeep helpen en laten stil vallen, maar mss gaan die ventilatoren wel vroeger de geest geven 😉
Wordt passief gekoeld ... ergo, geen lawaai

Reageer