Beantwoord

Proximus cloud

  • 15 January 2017
  • 12 reacties
  • 350 Bekeken

Sinds ik de cloud gebruik om mijn bestanden te posten,geraakt ook mijn c schijf van mijn pc overvol!
Eigenlijk was het de bedoeling om mijn fotos en muziekbestanden op cloud te back uppen ,maar niet dat daardoor mijn c schijf zou overbelast worden!
Alle bestanden ,zowel foto's en muziek staan standaard op een grote d schijf,waarom worden die back ups dan op de c schijf gekopieerd?
Het was net de bedoeling om mits een crash toch nog de bestanden te hebben!!!
Of (hamvraag)doe ik iets verkeerd????

electrodjo
icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2017, 11:05

Bekijk origineel

12 reacties

Is het https://www.proximus.be/download-cloud > cloud exe-bestand dat je niet kan installeren, wat je bedoelt.

PS: Ik heb de oude versie niet verwijderd en gewoon laten updaten, daarbij waren toch geen problemen.

Je kan mss een herstel doen naar juist het moment voor de verwijdering van Px cloud zodat de oude PX Cloud terug op je pc staat en dan vandaaruit laten updaten naar de nieuwe versie.
door de problemen met cloud gisteren heb ik hem van mijn pc verwijderd nu wil ik hem terug er op zetten en het lukt niet meer hoe kan ik dit terug herinstaleren
Reputatie 1
Badge
Thanks Martin, heb de laatste versie 😉 Bedankt voor de hulp.
rechtsklikken op cloud icoon > hulp > controleren op updates
Reputatie 1
Badge
Waar vind ik de Cloud Update versie 15.4.14.2?

Dan bij voorbaat
Ok Samuel, 'k zal het mij dan maar verder niet aantrekken 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Martin, ik vermoed dat die map inderdaad niet meer zal gebruikt worden, hoewel ik zou aanraden om hem voorlopig gewoon te laten staan, de map zal heus geen kwaad doen 🙂
Mag de Map "F-Secure", die onder C:\Users\Martin\AppData\Local\F-Secure staat, nu verwijderd worden,
want na de Cloud Update versie 15.4.14.2 heb ik de indruk dat die daar niks meer staat te doen ?
Mvg,
PS: update laten uitvoeren en het werkt nog ;-))
Ter info: Cloud Update versie 15.4.14.2

Bedankt Martin bij deze is de harde schijf verlost van alle overbodige last!
De cloud applicatie openen op je pc > instellingen kiezen > cloud-map locatie > wijzigen

Reageer