Vraag

Proximus auto_FON

  • 10 October 2016
  • 2 reacties
  • 530 Bekeken

Ik heb een nieuwe galaxy s7 aangeschaft (niet bij proximus). De wifi-hotspot app is ingesteld met mijn fon-account van thuis (waarmee ik vaste lijn, internet en tv heb bij proximus). Er staat in de app aangevinkt om automatisch te verbinden met de hotspots indien ik in de buurt ben. Toch verlies ik geregeld het signaal van de wifi , terwijl ik vlakbij het toestel zit dat het fon-signaal uitzendt... Mijn toestel schakelt zelf over op 4G, waardoor ik telkens terug moet verbinding maken via de instellingen van mijn telefoon.
Mijn vorige galaxy s4 maakte steeds zelf verbinding met het auto-fon signaal en bleef hier ook de hele tijd mee verbonden. Ligt dit ergens aan de instellingen misschien?

2 reacties

Reputatie 2
Werk je met de Proximus smart wifi app
Alle info vind je hier:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_wifispots/particulieren/producten/internet/mobiel-internet-/gratis-smart-wi-fi.html
hallo,

deze stappen heb ik gevolgd, maar het probleem blijft. smartphone schakelt zelf over op 4G terwijl toestel op exact dezelfde locatie blijft en er een uitstekend proximus_auto_fon signaal is. Even later verbindt hij dan weer zelf met het fon-signaal en even later gaat die weer over op 4 G, terwijl ik op exact dezelfde locatie blijf.

Reageer