proximus abonnement opzeggen

  • 19 April 2012
  • 1 reactie
  • 3953 Bekeken

Beste,

graag meer info over het volgende:

ik heb vanochtend de facturatiedienst van proximus gebeld om te vragen hoeveel het mij kost om mijn abonnement stop te zetten bij Proximus.
(Ik ken de rekenregel voor het berekenen van de 'opzegboete', maar ik wou toch bevestiging van de facturatiedienst zelf.)

Tot mijn groot plezier bleek dat ik sinds eind maart niet meer onder contract lig bij proximus, en dat ik dus kostenloos naar een andere provider kan overgaan.
(bevestigd door 2 agenten van de helpdesk)

Ik heb nu vanmiddag mijn simkaart van een andere provider geactiveerd (met nummerportatie) en ben verbonden met deze andere provider.

Rest mij (buiten het betalen van de factuur voor periode 01/04-19/04) nog iets om er zeker van te zijn dat mijn abonnement bij proximus opgezegd staat?

Sommige bronnen spreken over het sturen van een aangetekende brief, maar geldt dit ook als je niet meer onder contract ligt?

mvg,

1 reactie

Badge
bij overstap met behoud van het gsm-nummer regelt de nieuwe operator uw overstap/stopzetting. Uw vervaldatum kan u ook op de maandelijkse faktuur terugvinden.

muisje

Reageer