Proximus


coolja

13 reacties

Reputatie 2
Beetje moeiten doen en minder hard balken ja!!Van dergelijke reacties wordt ik nijdig!


Als je naar 'mijn producten' gaat en proximus11 klikt zie je toch beheren staan of niet?


Klik daarop en dan kan je toch alles deactiveren of activeren.


Of niet soms?Misschien proberen als je nuchter bent?


En als je naar de klantendienst belt zullen die je ongetwijfeld verder helpen hoor.


Maar balk dan niet zo zoals je hier doet!!


Reputatie 7
Badge +6
Kalm blijven is de boodschap!


Ga naar MyProximus:


Via mijn producten:proximus TV, voetbal, Proximus 11 en dan deactiveren. Gebeurt dikwijls nog de dag zelf of de dag daarna.Controleer het even dan.


Ga je dan AA Gent-Standard niet missen donderdag, of zenden ze dat niet uit?


MVG
dat is niet geschreven door Anita maar haar man Jean , en ik ben pisnijdig wanneer ik vind dat ik pisnijdig moet zijn , desnoods met de vuist !
Reputatie 7
Badge +6
'Sport verzacht de zeden' niet dus.
Blijkbaar heeft het slechte weer zijn invloed op een mens zijn gemoed knipooglach
Als u wenst kan u ons ook uw klantnummer bezorgen en doen wij het nodige voor u.
Mvg, Vik
Reputatie 2
Olala nijdige Jean en zijn vuistje brrr lach.Maakt geen indruk hoor


Doe een beetje moeite pipo!!


Als het te ingewikkeld is neem papiertje en schrijf de stappen op als je het niet kan onthouden brutaal


@Michael ik hoop dat jij niet uit mijn familie komt want anders zal je de gevolgen nog wel ondervinden.Ik weet niet goed, maar ik dacht dat ze nog altijd aan balken deden in een wei.En die beesten heb ik eerlijk gezegd daar nog nooit zien zitten met een pc.Dus veronderstel ik dat Anita een mens is en dat je je uitspraken beter voor je eigen kan houden.Als zij het niet weet mag zij het toch vragen,of niet soms?Of heb je er iets tegen,want dit is hier namelijk een forum als je het nog niet moest weten en geen wassalon.wat jij daar allemaal zit te vertellen zijn wel zaken die jij weet omdat jij hoogst waarschijnlijk al langer klant bent of dat zij weinig op dit forum komt dus jij hoeft haar niets te verwijten.
@Marleen;en er komen er nog denk ik na donderdag.Al hoop ik dat ik maar tv heb want telenet gaat hier 3 dagen aan het netwerk werken van 6 tot 18.Van dinsdag tot donderdag.
Jean, Anita van mij hebt ge al de wind van achter en als het aan mij ligt valt er hier nog veel te lachen.Vraagt maar aan de vrouwkes.
Ja Marleen dat is waar wat je zegt.Sport verzacht inderdaad de zeden,maar spijtig genoeg ook het hart.Want als ze amper 20 zijn vallen ze als vliegen neer als of je er met een vliegenmepper op zit.hart
Pipo als ge tegen mij liever wilt beginnen dat zijn ze hier gewoon,en dat zou ik ook zelf leuker vinden en daar heb ik nu mijn reden voor en gij snotneus niet.En medewerkers dit bericht is op het bericht Olala nijdige Jean
Reputatie 2
@Ken


  • Neen we zijn geen familie want bij mijn weten heb ik geen marginale alcoholieker als nonkel.
  • U neemt het hier op voor Anita terwijl de vraag gesteld werd door de man,agressieve Jean dus
  • Als u goed kan lezen stelde hij geen vraag (geen vraagteken te zien) Hij wilde met dit agressief,onbeschoft bericht zijn gal spuwen over alle medewerkers,klantendienst en alles wat Proximus is.
  • Gewoon doordat hij niet de bekwaamheid bezit voor simpelweg het menu te volgen en een dienst te annuleren.

Maar blijkbaar is het ook voor u normaal als men op dergelijke brute,onbeschofte wijze zijn mening geeft over de mensen die hem


uiteindelijk toch nog vriendelijk moeten verder helpen.


Als dit ook voor u normaal is dan zegt het ook veel over u!!




Toch nog en woordje van dank om me snotneus te noemen en ongetwijfeld als compliment bedoeld is.


O ja,en ik zou het graag tegen u opnemen maar omdat u niet de beschikking hebt over een nuchter,gezond en volledig verstand


zou dit een oneerlijke strijd worden.Pipo!


Reageer