proximus

  • 26 August 2014
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Reputatie 1

ik heb al een paar maal gebeld voor proximus vroeger kon ik inloggen bij eservice belgacom links en bij proximus rechts nu gaat dat niet meer


ik heb mijn gsm die in het abonnement van belgacom zit en dat is geen probleem


het probleem is mijn man heeft een afzonderlijk abonnement bij proximus en vroeger kon ik bij het klikken op proximus rechts zijn factuur nakijken en ook zijn punten omruilen nu kan dat niet wat is de oorzaak en gaan jullie dit oplossen aub


als ik bel gaan ze hezt altijd oplossen maar na zovelste keer bellen is het nog altijd zonder resultaat

1 reactie

Beste Blacky,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnrs, login,e-mailadres) bezorgen.
Welk is het gsmnummer van uw echtgenoot?
Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer