promoties Proximus

  • 11 December 2015
  • 6 reacties
  • 592 Bekeken

Ik wil even laten weten dat ik ontzettend teleur gesteld ben in proximus.
Ik heb afgelopen week voor mijn zoon een nieuwe smartphone kocht voor zijn verjaardag. Het gaat om de samsung s5 uit de promotie voor 49.95 met abonnement.
Nu wilde ik er vandaag ook eentje kopen voor mijn zelf. helaas is dit dus niet mogelijk omdat er maar 1 promotie smartphone per abonnement gekocht mag worden.
als dit het antwoord is van proximus om hun zo gezegde trouwen klanten tevreden te houden zijn ze heel goed bezig. Ik ga aanstaande maandag dus zien om alles van proximus over te zetten naar telenet daar zijn ze tenminste klant vriendelijk. ik was zelfs van plan om mijn tv internet en vaste telefonie over te zetten naar belgecaom maar daar heb ik inmiddels dus al een dikke vette rode kruis door heen gezet. ook ga ik bekijken wat ik kan doen om het abonnement van me zoon om te zetten zonder enige kosten.

DIT NOEMEN ZE DUS RESPECT VOOR HUN KLANTEN BIJ PROXIMUS !!!!!!!!!!!!!

6 reacties

Stuur eens je klantnummer door via PB aan de medewerkers en met een link bv naar deze post : https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/promoties-proximus-33157?postid=533308
zodat ze dit voor u kunnen nagaan.
Reputatie 1
ik denk dat er bij iedere provider wel iets is hoor , de een geeft die promotie en de andere iets anders .
Ja zeg, nogal wiedes !! .. denkt de TS dat hij voor een prikje gans zijn straat van smartphones kan voorzien ? "gratis" bestaat nog steeds niet !
persoonlijk ben ik voor dit soort "koppelverkoop" niet te lijmen ...
Reputatie 3
Badge
Uiteraard bij TN zijn ze heel klantvriendelijk. Kan u gerust een paar verhaaltjes vertellen over TN waardoor ge uw ogen zult opentrekken. Ook niet meer dan logisch dat ge maar 1 smartphone kunt aankopen. Of kan je bij TN ook 7 iPads kopen aan 349,- bij het afsluiten van een nieuw WHOPPA abonnement? Ik dacht het niet...
Op het ander is het gras zeker niet groener, ik ben trouwens jaren geleden overgestapt omdat het daar ook niet allemaal koek en ei was.
alhoewel OT .. tussen pot & pint wil ik wel eens mijn ervaring met TN vertellen .... wel oppassen, mijn woordenschat zou nogal zwaar kunnen uitvallen ! LOL

Reageer