Promoties

  • 30 December 2016
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 2
Graag het juiste geschenk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoeveel keer moet ik daarvoor nog op bellen. Het lijkt wel een soap, iedere dag is er wel iets.........................

2 reacties

Reputatie 2
Gisteren terug moeten bellen ze hadden nu een mobilus van 15 € op mijn factuur gezet, zo is het wel iedere dag iets die verkeerd is. Het enige dat ik vraag is de samsung gsm S6 die in mijn pak zit goudkleurig meer vraag ik niet. Moeilijk is dat toch niet! Jullie maken telkens zo gezegd een dossier aan maar dat zal nu bijna een maand zijn en telkens komen jullie af met iets anders . Maximum tijdsduur voor levering 30 dagen!!!!!!! Maar als klant moet je wel op tijd de factuur betalen anders noemen ze je aan de telefoon een RISICO KLANT. Echt wij zijn heel ontevreden, voor ons ander adres hetzelfde liedje wel alles veranderen 2 maal beloofd om te leveren en dan niemand zien.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Linda,

Uw dossier is nog volop in behandeling en mijn collega zal je nog contacteren ivm de oplossing.

Alvast nog even geduld en de excuses voor het wachten.

Mvg,

Koen

Reageer