"promotie" smartphone

  • 15 July 2015
  • 9 reacties
  • 416 Bekeken

Laatst belde ik voor (alweer) een probleem met myproximus , ik stelde aan de medewerker een vraag over de promotie van de smartphone S6 .


Die mijnheer was heel vriendelijk en behulpzaam en heeft gelijk voor mij de promotie van de S6 smartphone in orde gemaakt , mijn probleem van myproximus was niet opgelost ,maar de afhandeling voor het nieuwe (duurdere) abonnement was zo geregeld. Ik kreeg bij het neerleggen van de hoorn al gelijk een mail met een betalingsverzoek van 200,00€ voor het aanbod van de smartphone.Dit moest zo snel mogelijk worden overgeschreven om de levering van het toestel te garanderen.


Ok allemaal gedaan en ook bevestigd door Proximus dat het bedrag geregistreerd was . Prima ik ging een uitnodiging krijgen om het toestel te gaan afhalen bij een postkantoor , dan een dag later krijg ik bericht dat ze het toestel komen leveren ok . Nog een dag later krijg ik een bericht van Proximus dat ik niet in aanmerking kom voor de promotie grrrr


Der zitten daar toch een deel mensen die ni weten wat ze doen volgens mij ? ondertussen ben ik al een paar keer opgebeld door Proximus voor dezelfde promotie met de vraag . Mijnheer u hebt onlangs de smartphone S6 onlangs bij ons besteld ? man man man . Ik heb dan maar gewoon een S6 aangekocht in de Fnac waar ook mensen van Proximus staan ook knappe gasten zene die ging het is in orde brengen voor mij , hij heeft mijn gsm nummer genoteerd en ging mij zeker opbellen ... niet dus ! hij heeft mij ook geholpen met een andere simkaart want hier is blijkbaar een andere voor nodig dan de huidige . En ik zal gelijk ook al uw gegevens overzetten voor u mijnheer , omdat ik ervan uitging dat hij wist waarmee hij bezig was heb ik dit jammer genoeg niet nagezien ,met als gevolg dat ik al mijn contactpersonen uit het telefoonboek kwijt ben klanten etc . Zouden die mensen niet beter een degelijk opleiding krijgen , ik bedoel een andere dan het aanpraten van abonnementen en promotie's ?

9 reacties

Ik durf het bijna niet meer zeggen!-)

maar mss toch een PB aan oze medewerkers sturen of een online mail-formulier invullen met je klacht !!
Beste Luc,
Zou u mij via een privé bericht uw klantgegevens kunnen bezorgen? Dan kan ik alvast een nazicht uitvoeren.
Welke probleem ervaart u precies met uw MyProximus profiel? Kan u mij hier ook meer informatie over bezorgen via het privé bericht?
Met vriendelijke groeten,
Id
Na al de zever en onprofessioneel gedrag van Proximus hadden ze mij ZELF opgebeld en beloofd om mij een eenmalige commerciële tegemoetkoming te geven van vijf euro elke maand gedurende een jaar .


Wel de eerste factuur is betaald maar van een tegemoetkoming heb ik niets terug gevonden ?


De zoveelste teleurstelling in Proximus L


Ik ben echt aan het aftellen naar januari, de datum dat ik van dat contract verlost ben !


Het liefst wil ik blijven want veranderen gaat misschien vanzelf maar al de miserie van het e-mailadres dat je niet meer hebt en dan weer moet doorgeven aan al je contactpersonen daar zie ik tegenop.
Je hebt wel veel tijd hoor om al je nieuw mail adres door te geven , die skynet mailbox blijft 6 maanden bestaan na opzeg
sorry is ondertussen al 18 maanden geworden

Ook de webruimte blijft ook gedurende 6 maanden bereikbaar via internet
Ja Elsa dat is inderdaad misschien wel zo maar al mijn drukwerk daar staat ook mijn e-mail adres op :(
Tegen dan zijn die toch allemaal al opgebruikt 😉


Ja inderdaad en eigenlijk niet om echt mee te lachen!

maar bij Px (en TN ook hoor) weten ze maar al tegoed dat de meeste mensen om dergelijke en nog andere redenen zo maar niet direct beslissen om over te stappen, temeer dat ze deze dreigingen bij de helpdesk wel honderden keren per dag te horen krijgen, al zou dat toch absoluut niets ter zaken mogen doen en zouden ze bij langdurige onopgeloste problemen het expert team er moeten opzetten, tot het uiteindelijk opgelost is !

(bugs nog buiten beschouwing gelaten, want dit is natuurlijk ook niet altijd in één twee drie op te lossen, software herschrijven enz...)
Deze keer heeft de klanten dienst toch snel gereageerd en hun fout toegegeven en het geregeld.


Als het goed is mag het ook gezegd worden ;-)
Ik moet zeggen dat ik op dat gebied heel goeie ervaring heb alles werd altijd terug rechtgezet maar je moet dikwijls een engelengeduld hebben en niet opgeven, maar het komt ooit wel eens goed ;-)

Reageer