promo voor bestaande klanten?

  • 16 January 2015
  • 28 reacties
  • 1301 Bekeken

Op de website staat dat er momenteel een promo is op het bizz smart xl 20 abonnement voor 15 euro. Als je echter contact opneemt met de klantendienst dan weten ze te vertellen dat dit enkel voor nieuwe klanten is. Waarom kunnen bestaande klanten daar alweer geen gebruik van maken? Ik ben al jaren klant van proximus...







28 reacties

Dit werd al door heel veel mensen aangehaald dat het alleen voor nieuwe klanten is dat er voordelen geboden worden, Proximus doet nu wel al gestes voor bestaande trouwe klanten in de vorm van kortingen per maand ,

eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Elsa.


Waarom krijg de ene een korting aangeboden en de andere niet?




groetjes pietje
Ik heb er voor dit jaar ook gene gekregen het schijnt dat het geld voor getrouwheidscadeau voorlopig op is !
Als je naar de promoties gaat op onze website, dien je als trouwe klant eens te klikken op voorwaarden. Daar staat bij hoe u als bestaande klant toch kan genieten van de promoties.
gaat dat over de getrouwheids cadeau wat daar staat dus over 3, 5 , of 7 euro wat sommigen gekregen hebben
Daar staat dat de promo geldt voor nieuwe klanten en voor bestaande pay&goklanten. Niks te lezen over klanten met een abonnement...
Ik vergis me inderdaad. Enkel bij de combinatie smartphone + abonnement gaat dit nog. Zie ook:
http://catalogue.proximus.be/PUB/personal/nl/gsm-smartphone-tablet/prijs/Apple-iPhone-6-16GB-Gold/189dfcc8acc2faf400000147533d281b.
Dus... We zeggen ons abonnement op.


Worden voor 1 maand pay&goklant met behoud van nummer.


En nemen dan terug een abonnement?


Kwestie van de mensen het gemakkelijk te maken...
Sorry Mevrouw, maar dat is absoluut niet wat daar staat. Als u op voorwaarden klikt bij de joint offers weliswaar, kan u op het gewenste toestel klikken en dan verschijnt er een formulier dat u invult en men contacteert u.
aan onze medewerkers .


mijn vraag is waarom de ene klant een korting krijg en de andere niet?.


groetjes pietje.
pietje, ik heb die vraag hier al via het forum gevraagd en geen reactie van de medewerkers. Dan heb ik privé bericht gestuurd met de vraag mij de voorwaarden over te maken om gerechtigd te zijn op de korting die sommige trouwe klanten wel en andere blijkbaar niet krijgen. Ik heb die voorwaarden niet ontvangen. Ik kan je aanraden als trouwe klant gewoon die korting op je factuur waarvan sprake voor een jaar persoonlijk in privé bericht aan te vragen en af te wachten of je die al dan niet krijgt. als je ze krijgt goed voor jou, als je ze niet krijgt vraag je naar de reden waarom en als je dan een ongelijkheid zou vaststellen tussen verschillende trouwe klanten onderling, dan kan ik je adviseren een klacht in te dienen bij de ombudsman voor telecommunicatie.


vriendelijke groet


nancy. bedankt voor het antwoord. nog een prettige w.e


grtjes pietje


Louter te info:

Ik ken iemand die de ombudsman aangesproken heeft omtrent korting trouwe klant 'getrouwheidscadeau', omdat de ene die krijgt en de ander niet.


Hij heeft daar toch bot gevangen want het antwoord was dat de operator daar vrij in is om te beslissen wie er in aanmerking komt om een korting te geven.


@pietje

▬► ombudsman telecom


als je ooit moest klacht indienen, laat het dan eens weten, altijd interessant om weten wat de uitspraken van de ombudsman zijn,

dank je.


Nog een prettig weekend,


Elsa
Nancy,


Nog zo laat op, niet gezond hoor knipoog


Nog een prettig weekend,


Elsa
@pietje graag gedaan. ter aanvulling als je geen antwoord zou krijgen kan je ook klacht indienen bij de ombudsman en zeker daar aandringen op een waardig en volledig antwoord. In eerste fase is de ombudsdienst soms gewoon een doorgeefluik van info van Proximus, maar daar moet je doorheen gaan en de zeer gerichte overschreden ombudsnormen aankaarten zoals niet antwoorden op vraag geven van voorwaarden of geschonden gelijkheidsbeginsel.


@elsa, je bent niet helemaal mee vrees ik. Uiteraard mag Proximus zelf de kortingen kiezen, daar gaat het hier niet over. Hier gaat het er over dat 1. de voorwaarden voor trouwe klanten om van een korting te genieten voor iedereen in dezelfde omstandigheden idem moet zijn. Daarvoor moeten ze wel eerst duidelijke info hierover geven aan hun klanten. Er moet maw een transparant beleid zijn en een respecteren van een gelijkheidsprincipe als behoorlijkheidsnorm.
Aan onze medewerkers... Ik had het dan ook niet over de voorwaarden voor een nieuw toestel, want ik wil helemaal geen nieuw toestel.


Het enige wat ik wil, is kunnen genieten van de korting zoals nieuwe klanten dat ook kunnen.


zelfs in privébericht wordt niet gereageerd... Jammer


Nancy, mijn ter info over de ombudsman, ging over getrouwheidscadeau dat sommigen gekregen hebben en sommigen niet, dus ik was toch nog mee en niet in slaap gevallen, ik ga vroeger slapen 😉 :-))


daarom dat ik aan pietje gevraagd heb eens te willen rapporteren wat de ombudsman zou geantwoord hebben t(indien hij het eventueel doet wel te verstaan), omdat het hier natuurlijk om een ander geval gaat dan over de getrouwheidscadeau waarover ik het in de 'ter info' had en interessant is om dit ook te weten.
Elsa, kan je mij het antwoord eens overmaken van Ombudsman waarnaar jij refereert.


Als jonge mama die haar kindje borstvoeding geeft ben ik inderdaad soms laat of vroeg wakker, dus je commentaar over vroeg slapen en uitgeslapen zijn is hier totaal misplaatst en wat doet dit hier trouwens ter zake kalf


Amai Nancy , zo vlug op je tenen getrapt, kan je dan echt geen onderscheid maken als er iets bedoeld is om te lachen of dat het bittere ernst is en kwestie van opstaan voor kindjes daar ga jij toch mij niets moeten over wijs maken, want als je er ene hebt die liever slaapt binst den dag dan 's nachts dan zal jij als jonge moeder weten hoe laat het is.

Het is toch niet nodig om te beginnen te schelden met woorden als kalf of wat weet ik veel, maar als je het niet kan laten mij ook goed.


Dat antwoord van de ombudsman dat heb ik persoonlijk niet dit komt niet van mij zelf, ik heb tenslotte de ombudsman om die reden niet meer aangesproken, zelf al heb ik die korting niet gekregen en vele anderen wel, omdat ik dan ook vond dat het geen zin meer had.


En als je het niet gelooft mij ook goed, ik ga trouwens niemand proberen tegen te houden om de ombudsman te raadplegen, ieder doet daar zijn goesting mee.

Zelf al heb ik dit hier gepost ter info, dat is er de bedoeling niet van, info is info en niet bedoelt om iemand iets op te dringen.
ga elders zagen mens


'k heb duidelijk heel hard op uw tenen getrapt.

In 't vervolg best mijn posten niet meer lezen want ik zal voor u toch nooit iets goed kunnen posten en zelfs als het om eens te lachen is dan ga jij het juist gebruiken tegen mij.


Spijtig dat je het zo opneemt,

ik hoop dat ik geen para voor mijn deur moet zetten ;-)


zonder rancune,


Elsa


laat mij met rust op dit forum Elsa ipv mij hier in een slecht daglicht te stellen


amen en uit


Wie stelt wie in het slechtte daglicht Nancy, en laat mij dan ook gerust op dit forum, want ik post geen info voor jou enkel en alleen voor jou, nogmaals info is info niet aan één persoon gericht, en hopelijk is deze zinloze discussie amen en uit, ik vraag ook niet liever, zodat ik info kan posten aan iedereen, en als het u niet interesseert lees ze dan niet, dank u.
@pietje: ik kan je alvast melden dat ik als trouwe klant de korting van 5 euro per maand zal krijgen gedurende een jaar.Dit hebben ze me laten weten. De voorwaarden om hiervan te genieten hebben ze er helaas niet bijvermeld. Blijft inderdaad nog altijd de vraag dus. Het is trouwens de eerste keer dat als trouwe klant een vorm van korting krijg.


Maar ik zou het zeker aanvragen als ik jou was zoals eerder aangeraden. Veel succes en fijne zondag


aanvullend nog Pietje, ik heb die korting niet spontaan gekregen, maar na het officieel te hebben aangevraagd en de onduidelijkheid hierover te hebben aangekaart.

Reageer