Programmeer van op afstand.


Badge
Elke dag programmeer ik van op afstand via mijn PC. Maar sinds gisteren is dat niet meer mogelijk, ik krijg altijd de melding "$.cookie is not a function".

Kan iemand mij helpen, want ik vind, zo programmeren, wel héééél handig.

Vrindelijke groeten.

13 reacties

ik heb hier momenteel geen problemen met op afstand opnemen

wat je misschien eens kan proberen is je cookies van je browser te verwijderen

mvg
Badge
Beste Xenne, ik heb gedaan wat u voorstelde, maar het probleem blijft. ambetant hé.

Vriendelijke groeten.
Heb je dit ook als je een andere browser gebruikt?

Ik weet niet welke je nu gebruikt maar met IE9 en Firefox werkt het.

Elsa
Badge
Hallo Xenne, normaal werk ik met Firefox, en daar heb ik dus dat probleem. Maar nu heb ik eens geprobeerd bij Explorer, en daar werkt het wel. Raar hé.

Mvg.
Dat zal Xenne niet graag horen maar IE is veel, wat zeg ik, heel veel beter ;-)))

groetjes,

Elsa
Badge
Wel beste Elsa, ik werk normaal altijd met Firefox en nog nooit problemen gehad. Maar ja, nu wel hé.

En is Xenne zo een favoriet van Firefox ?

Groetjes.
Wacht maar af wat hij zal antwoorden :-))
ik heb hier geen enkel probleem met firefox, niet meteen een idee wat het zou kunnen zijn...ik zie nu wel dat er weer een nieuwe versie uit is, hoop dat het daar niets mee te maken heeft (is nu aan het updaten ... )

IE komt er hier iig niet op, chrome is wel een goed alternatief want ook reclamevrij te maken

mvg
heb de update van firefox geinstalleerd (13.0.1), opnemen op afstand gaat niet, krijg foutmelding "Deze zender behoort niet tot uw abonnement"

denk wel dat dit niks te maken heeft met de update want ik had dit deze week nog al voor, en later die dag marcheerde het dan terug

mvg

ps : FF 'vliegt' wel na die update moet ik zeggen

ondertussen is het gelukt op het op afstand op te nemen, die foutmelding was blijkbaar weer iets tijdelijk

dus computerken, met de update van FF heeft uw probleem niet te maken, maar ik kan geen verklaring geven....

mvg
Ik had het met FF 13.0.1 getest op het moment dat computerken problemen gemeld heeft

en het ging bij mij toen wel, dus waarom gaat het dan bij de ene wel en bij de andere dan weer niet dat begrijp ik toch niet goed zenne !!

Bij mij staan ze allemaal geinstalleerd maar dat FF zoveel vlugger vliegt dat ervaar ik toch niet, ge zijt duidelijk een FF verslaafde hé xenne ;-))

maar daar is niks mis mee want stel je voor dat we allemaal gelijk moesten zijn dan zou het leven pas echt saai worden hé.

Groetjes,

Elsa.
Badge
Programmeren op afstand, via PC, werkt vanaf deze morgen zoals het moet, dus ook met Firefox.
Badge
Patat....het is weer van da...... Miljaarde...

Reageer