Beantwoord

Programma volledig opgenomen maar slechts 5 minuten of 20 minuten af te spelen

  • 30 December 2015
  • 13 reacties
  • 319 Bekeken

Hallo,

Vorige week had ik al dit eens voor. Ik had een programma volledig opgenomen. Was ook te zien in de tijdslijn (als je doorspoelt) maar slechts 5 minuten werden afgespeeld.
De decoder dan maar opnieuw opgestart maar we konden terug enkel 5 minuten kijken.
Gisteren had ik het weer voor met 2 programma's maar deze keer konden we respectievelijk 3 en 20 minuten kijken (normale duur van beide programma's was ongeveer 1 uur) . Daarna kwamen we terug op het scherm waar je je opgenomen programma's ziet.
Het is slechts van een paar programma's dat dit zich voordoet. Iemand enig idee hoe dit komt of hoe dit kan verholpen worden?
icon

Beste antwoord door ThomasP 30 December 2015, 16:58

Bekijk origineel

13 reacties

Altijd dezelfde reden bugs en nog een bugs waarvan Proximus op de hoogte is en de Proximus ingenieurs mee bezig zijn en er zou volgende maand een bugfix komen,
laat ons hopen dat het dan wat beter zal functioneren want nu is het niet anders dan kommer en kwel over allerhande problemen en zeker wat opnames betreft.
De voorgestelde oplossingen zij alleen maar tijdelijke lapmiddelen in afwachting van de grote Fix !
Bedankt voor deze update. Ja bugs daar kennen ze wat van bij Proximus. Tja, we zullen dan maar als gewoonlijk weer geduldig afwachten zeker.

Altijd dezelfde reden bugs en nog een bugs waarvan Proximus op de hoogte is en de Proximus ingenieurs mee bezig zijn en er zou volgende maand een bugfix komen,
laat ons hopen dat het dan wat beter zal functioneren want nu is het niet anders dan kommer en kwel over allerhande problemen en zeker wat opnames betreft.
De voorgestelde oplossingen zij alleen maar tijdelijke lapmiddelen in afwachting van de grote Fix !
Reputatie 6
Badge +2
Bij Proximus moet men inderdaad geduld hebben als een paard maar dat paard zou wel eens beginnen briesen van ongeduld. 😃
Reputatie 7
Badge +6
Dag Charlotte

Dit fenomeen is inderdaad al enkele keren gemeld en we zijn hiervan op de hoogte. Je mag dergelijke voorbeelden nog steeds melden naar ons met de naam van de opname, zender & datum. Natuurlijk heb ik hiervoor ook je telefoonnummer of klantennummer nodig. Je mag deze gegevens sturen naar Het Proximus Team.

Momenteel is het nog even wachten op een bugfix. Deze wordt verwacht Q1 2016.

Mvg
Thomas
Dag Thomas,

Bedankt voor je respons. Ik heb intussen de gegevens via de link doorgestuurd.


Dag Charlotte

Dit fenomeen is inderdaad al enkele keren gemeld en we zijn hiervan op de hoogte. Je mag dergelijke voorbeelden nog steeds melden naar ons met de naam van de opname, zender & datum. Natuurlijk heb ik hiervoor ook je telefoonnummer of klantennummer nodig. Je mag deze gegevens sturen naar Het Proximus Team.

Momenteel is het nog even wachten op een bugfix. Deze wordt verwacht Q1 2016.

Mvg
Thomas
ThomasP, deze mini decorders zonder HD zijn wel deze die jullie meegeven aan nieuwe klanten en dat julie NU nog bugs moeten fixen van opnames die niet opstarten of na 20 ..minuten afspringen getuigd van weinig respect voor jullie klanten!!!!
Heb ook nog een V4 decoder en heb deze als tweede decoder geinstald in een ruimte waar ik minder kijk omdat jullie prachtige reclame aanbod van V5 mini decoders en het npvr aanbod van 60d en het gelijktijdig opnemen van programmas fantastisch is, alles in de cloud, man hopen dat je nog een programma kan bekijken!!! die V5 mini software sucks man, jammer want mijn eigenlijk doel was electriciteit besparen ...Met hoeveel personen werken jullie hieraan, toch niet het zelfde team die werkt aan het tv overal (web)(mobile) app 😞
Kaise, Heb je ook al problemen gehad met je v5-compact dat die vastloopt en je de decoder niet meer kunt opstarten zelfs ook niet met de aan/uit knop op de decoder zelf? Want dat iets dat blijkbaar nu ook opduikt bij verschillende v5 bezitters?
Nee Elsa,dit is gelukkig een van die problemen die ik niet heb, nooit had met mn V5-compact(ik heb wel nog niet de nieuwe interface software)(maar mijn vernoemde problemen blijken met gelijk welke software hoor ik,maar het is toch essentieel als je een programma opneemt, je het kan bekijken sorry, dit was enige frustratie tov HET team)dit ter zijde )
Ok Kaise, bedankt voor de feedback, ik heb die vraag gesteld om 100% zeker te zijn dat dit blokkeren van de decoder alleen bij de nieuwe interface voorvalt.
Wel raar dat ik met mijn v5-compact die problemen met cloud opnames niet heb, en nochtans er zijn er heel veel die dit voor hebben, allemaal very strange !!!
(Ik heb wel de nieuwe televisie software versie NTE....10.82. )
Heb zojuist een factory reset gedaan en heb het nieuwe interface met ook de versie 10.82, Ik ga het je laten weten of ik nu ook die problemen met het blokkeren van de decoder voorheb 😉
Ok bedankt Kaise , en hopelijk heb je niet al te veel problemen met de nieuwe Televisie software.
Sorry Elsa, was het ff vergeten, met deze 10.82... versie heb ik ook geen problemen met blokkeren van mn v5-compact (staat wel niet langer dan 12u af) en...voorlopig volledige programmas, ook die gelijktijdig opgenomen zijn en nu maar de vingers kruisen 😉
Ok bedankt Kaise voor je info en hopelijk heb je nu niet te veel problemen meer!

Reageer