Programma's opnemen
Programma ASPE staat geprogrammeerd als 'serie' - De seizoensfinale was NIET opgenomen (wij hadden het niet gemerkt wegens afwezig) Wij hebben moeten huren (= -1 credit) ! Ben hiermee niet akkoord !!!
Probleem : als probleem met digibox moet deze geruild worden. Kan NIET want er staan programma's op die enkele maanden moeten blijven staan totdat zoon (werkt in het buitenland) thuis komt. Wanneer wordt werk gemaakt van software die opnamen kan overzetten, bij wissel van digibox ???????
Dit werd hier nog gemeld dat de laatste opname van series niet opgenomen wordt dus dit is duidelijk een bug. Van die -1 credit zou je via Eva wel kunnen terug krijgen als je haar een privé bericht stuurt met je uitleg Als volgt: • Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen. (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) | |
In verband met opnames overzetten: Het enige wat je kan doen is de opnames overzetten op een extern medium, bv via de scart stekker kopiëren op een DVD-recorder, of branden op dvd schijf |
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.