beste,
sinds enkele dagen haalt mijn internet niet meer de vroegere snelheid van 30/6 Mb/s
na enkele resets van mijn bbox-2 blijft dit steeds op 9/0.5 staan.
hierdoor is ook mijn HD-televisie niet meer beschikbaar
kan ik nog iets doen?
mijn userid = bk260373@PROXIMUS
mijn lijnnummer = 027208762
dank bij voorbaat, Raf
je staat blijkbaar op een repair profiel, heb je niks aan je telefoonlijn veranderd of bij aangesloten.
Anders best eens bellen naar de technische helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u
Anders best eens bellen naar de technische helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u
je kan ook eventueel zelf proberen om van het repair profiel af te raken door te bellen naar de automatische lijntest
lees best hier de uitleg eerst ▬►automatische lijntest-0800 22 424
lees best hier de uitleg eerst ▬►automatische lijntest-0800 22 424
neen.
maar we waren wel ook ge-impacteerd door de panne op de vaste telefoonlijnen van verleden week bij proximus.
kan dit oorzaak zijn ?
vriendelijke groet, Raf
maar we waren wel ook ge-impacteerd door de panne op de vaste telefoonlijnen van verleden week bij proximus.
kan dit oorzaak zijn ?
vriendelijke groet, Raf
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.