profiel niet correct

  • 4 May 2015
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

beste,


sinds enkele dagen haalt mijn internet niet meer de vroegere snelheid van 30/6 Mb/s


na enkele resets van mijn bbox-2 blijft dit steeds op 9/0.5 staan.


hierdoor is ook mijn HD-televisie niet meer beschikbaar


kan ik nog iets doen?


mijn userid = bk260373@PROXIMUS


mijn lijnnummer = 027208762


dank bij voorbaat, Raf

4 reacties

je staat blijkbaar op een repair profiel, heb je niks aan je telefoonlijn veranderd of bij aangesloten.


Anders best eens bellen naar de technische helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u
je kan ook eventueel zelf proberen om van het repair profiel af te raken door te bellen naar de automatische lijntest


lees best hier de uitleg eerst ▬►automatische lijntest-0800 22 424
neen.


maar we waren wel ook ge-impacteerd door de panne op de vaste telefoonlijnen van verleden week bij proximus.


kan dit oorzaak zijn ?




vriendelijke groet, Raf
Dan denk ik dat het best is dat je, ofwel de automatische lijntest probeert, en als het niks oplost van de technische helpdesk op te bellen 0800 22 800 kan je alle dagen 7/7 tot 22u

Reageer