Vraag

Professionaliteit Proximus personeel?

  • 11 August 2017
  • 0 reacties
  • 150 Bekeken

Gezien het blijkbaar niet mogelijk is proximus per mail te bereiken en ik het grondig beu ben om telkens opnieuw mijn uitleg te doen aan een andere operator (ondertussen reeds uren verspild aan de telefoon), probeer ik op deze manier een capabel iemand (begin te twijfelen of men die heeft) te pakken te krijgen die eindelijk eens tijd en moeite doet om mijn problemen die zich blijven opstapelen op te lossen.
Mei: 4 lopende abonnementen, gaan allemaal afzonderlijk van de rekening: 18.76 euro en 3 keer 15 euro. Geen problemen.
Telefoontje 1: ik beslis om alle abonnementen op 1 account te zetten zodat ik slechts 1 keer hoef te betalen en zodat ik in my proximus een overzicht krijg van alle abonnementen. Een beslissing waar ik al 1000 keer spijt van heb, want blijkbaar is het onmogelijk om dit zonder problemen over te zetten.
Tegelijkertijd vraag ik ook aan om de 2 abonnementen van mijn kinderen van mobilus s naar mobilus s full control over te zetten om ervoor te zorgen dat zij niet over hun surflimiet kunnen gaan. Een gemoedsrust voor iedereen zodat er geen onverwachtse hoge rekeningen komen.
Telefoontje 2: betaling juli, periode juni: 10.65 euro, 13,07 euro, 46.75 euro, 5.50 euro: totaal van 75.97 euro. Nergens over limieten gegaan. Totaal van mijn abonnementen kan maar 65 euro zijn…
Nu, hierover begin ik zelfs niet aan de telefoon, want ik denk ‘dat is met de overschakeling naar 1 account en doordat iedereen van het gezin nu naar 1 nieuwe startdatum gaat’. Wat wel het probleem blijkt op de factuur is dat 1 van de kinderen hun abonnement niet is overgezet op een mobilus s full control, zoals gevraagd. Dit wordt opgelost.
Telefoontje 3: mijn zoon stelt vast dat zijn bundel niet hernieuwd werd op de datum van de 3 andere gezinsleden. Men stelt vast bij proximus dat men vergat zijn abonnement te configureren waardoor zijn bundel niet herstartte op de 3de van de maand. Wordt in orde gebracht…. Dacht ik
Telefoontje 4: Operator stelt zelf vast dat zijn collega van telefoontje 3 haar werk absoluut niet goed deed, want op de proximus app van mijn zoon is nu te zien dat hij 100 MB heeft en 1000 gratis smsen, terwijl zijn abonnement onbeperkt smsen en 1 GB inhoudt. Wordt aangepast, maar foute gegevens blijven op de my proximus app staan: heel verwarrend.
Telefoontje 5: factuur augustus, periode juli: alles zou nu toch gewoon moeten zijn. ?? 69 euro te betalen. Aangezien wij 3 dezelfde abonnementen hebben en niemand zijn limieten overschreed zouden die bedragen toch hetzelfde moeten zijn? Mijn man betaalt 12.5 euro, mijn zoon 15 euro en mijn dochter 19 euro. Dit allemaal zonder btw. Operator laat me ruim een uur aan de telefoon wachten om alles te kunnen nakijken, want ze geraakt er ook niet wijs uit. Uiteindelijk scheept ‘Femke’ me af door te zeggen dat ze niet op de site geraakt maar het probleem zal bekijken en me zal terugbellen. Wie hoor ik NIET terug? Dan heeft ze nog het lef om te vragen de tevredenheidsenquête te beantwoorden!
Blijkt ook nog eens op de site dat de mobilus s abonnementen ineens verhoogd werden naar 15.99euro (weliswaar met nu 1.5GB surfvermogen). Geen probleem mee, maar mocht toch wel eens vermeld worden??
Volgens mij snapt niemand eigenlijk goed waar men mee bezig is. Ik betaal op 2 maanden 145 euro terwijl dat eigenlijk maar 130 euro kan zijn. Het gaat me niet alleen om het geld, maar vooral het feit dat de problemen maar blijven duren, stoort me enorm. Niemand geeft me een oplossing, maar ik blijf wel betalen. Geen compensaties, niets. Ik ben nu meer dan 20 jaar klant bij proximus, maar dit was mijn laatste telefoontje. Het volgende telefoontje is er één naar een andere gsm-dienst om alle abonnementen over te zetten.
Ik ben benieuwd...

0 reacties

Geen reactie

Reageer