Problemen opnames

  • 20 May 2017
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo,
Sedert de laatste update kan ik geen 2 programma's tegelijk meer opnemen. Zelfs niet te zien in de lijst. Gisteren 4 films/series geprogrammeerd... maar 1 zichtbaar in de lijst. Dus de series die ik volg mag ik dan ook vergeten? pfff.
Die problemen met het opnemen slepen nu al zo'n lange tijd aan, mag wel eens ophouden nu!

6 reacties

En de klassieke truc met herstarten bbox en decoder (reset) helpen waarschijnlijk ook al niet?
Reputatie 4
Badge +1
Iets meer uitleg a.u.b. wat voor decoder is het en op welke uren zijn deze op genomen?
Reputatie 2
Badge +1
het helpt wel na herstarten, maar ik moet het wel iedere keer doen, wordt dat stilaan beu hoor.
Iedere keer dat ik méér dan 1 programma opneem, moet ik herstarten als ik het wil zien in de lijst bij de opnames.
is b-box 3 (minder dan een jaar oud).

soms ook verlies connectie midden in een film, krijg dan het scherm van proximus te zien, na 30-tal seconden weer alles ok.
Reputatie 7
Badge +4
Met welke opnames heb je dit probleem en hoe is de verbinding tussen de decoder en de modem ?
Reputatie 4
Badge +1
lijkt me eerder defect aan de decoder. Heb net dit euvel bij hen ook mee gemaakt; Enkel kan je daar natuurlijk niet de kabels steeds uit trekken. of anders die b-box3 maar dit zou straf zijn. heb je die b-box al een gereset?
ik heb dit ook. Mijn series wilt die ook nooit opnemen terwijl ze wel op serieopname staan. Echt frustrerend en dit is bij ons ook al een tijd aan de gang. Ik heb al nieuwe modems meegekregen, nieuwe decoders meegekregen, herstart en gereset maar niks helpt

Reageer