ik probeer mijn pay and go kaart online te herladen maar dit lukt me niet
ik krijg telkens de melding dat het ingevoerde kaartnummer niet correct is
wat is er mis??,
mvg Leon
Reputatie 3
juist herladen geen probleem vastgesteld!
Reputatie 1
ik heb op verschillende manieren geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem
vermits het probleem gekend is bij Belgacom zal dit wel opgelost worden in de toekomst
ik heb uiteindelijk een herlaadkaart gekocht in de winkel
in ieder geval bedankt voor jullie reacties
Mvg
Leon
vermits het probleem gekend is bij Belgacom zal dit wel opgelost worden in de toekomst
ik heb uiteindelijk een herlaadkaart gekocht in de winkel
in ieder geval bedankt voor jullie reacties
Mvg
Leon
Een bedenking die ik maak is , zou het mss uitmaken via welke weg je herlaadt, ik deed het via deze weg ▬►https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification" target="_blank met IE11 en zonder probleem.
Raar als je het mij vraagt!
ik gebruik IE11 en heb geen probleem om bij te laden, of heb je het over een ander browser zoals Firefox misschien, waarmee het niet lukt?
ik gebruik IE11 en heb geen probleem om bij te laden, of heb je het over een ander browser zoals Firefox misschien, waarmee het niet lukt?
A
Beste Leon,
Dit is een gekend probleem bij ons op dit moment, wij doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.
We raden onze klanten aan om in tussentijd te herladen via een andere browser zoals Google Chrome. We hebben al reacties gehad dat het via Chrome wel lukt.
Met vriendelijke groeten,
MR
Dit is een gekend probleem bij ons op dit moment, wij doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.
We raden onze klanten aan om in tussentijd te herladen via een andere browser zoals Google Chrome. We hebben al reacties gehad dat het via Chrome wel lukt.
Met vriendelijke groeten,
MR
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.