problemen online herladen van pay and go kaart

  • 28 August 2015
  • 7 reacties
  • 547 Bekeken

Reputatie 1
ik probeer mijn pay and go kaart online te herladen maar dit lukt me niet


ik krijg telkens de melding dat het ingevoerde kaartnummer niet correct is


wat is er mis??,


mvg Leon

7 reacties

voor zo'n zaken krijg het vlugst support via - https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank


je kan natuurlijk altijd ook bellen


- http://support.nl.proximus.be/app/contact" target="_blank
Beste Leon,
Dit is een gekend probleem bij ons op dit moment, wij doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.
We raden onze klanten aan om in tussentijd te herladen via een andere browser zoals Google Chrome. We hebben al reacties gehad dat het via Chrome wel lukt.
Met vriendelijke groeten,
MR
Raar als je het mij vraagt!


ik gebruik IE11 en heb geen probleem om bij te laden, of heb je het over een ander browser zoals Firefox misschien, waarmee het niet lukt?
Een bedenking die ik maak is , zou het mss uitmaken via welke weg je herlaadt, ik deed het via deze weg ▬►https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification" target="_blank met IE11 en zonder probleem.
Reputatie 1
ik heb op verschillende manieren geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem


vermits het probleem gekend is bij Belgacom zal dit wel opgelost worden in de toekomst


ik heb uiteindelijk een herlaadkaart gekocht in de winkel


in ieder geval bedankt voor jullie reacties


Mvg


Leon
Reputatie 3
juist herladen geen probleem vastgesteld!
ik heb er eens 10€ bijgezet en ook geen probleem ondervonden dus 't zal gefikst zijn zeker.

Reageer