Problemen om pagina's te openen in E-services

  • 8 December 2012
  • 0 reacties
  • 374 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,


Sedert het begin al heb ik altijd problemen om de pagina's van de e-sevices te openen.


Vroeger reeds dit probleem gemeld en blijkbaar heeft men er nog altijd niets aan gedaan om dit te verhelpen.


Constant onderaan: ofwel:


gereed maar met fouten op de pagina........ pagina is dan geblokkeerd


zoeken naar https.....enz.......stagneert ook de pagina


of doodeenvoudig: Windows internet explorer reageert ni


zelfs als er dan eindelijk ( na een twee a drie minuten) eens een pagina opent, dan kan ik niet naar beneden scrollen want dan begint hetzelfde liedje opnieuw.


Dit heeft als gevolg dat ik het gewoon opgeef, is dit misschien jullie bedoeling?


Beter eens informeren bij een bank, hun https pagina's openen zonder fouten en bijna even vlug als andere internet pagina's.


Ik ben het hartgrondig beu dat ik alleens mijn gegevens niet kan inkijken.

0 reacties

Geen reactie

Reageer