Vraag

Problemen MyProximus

  • 28 October 2016
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
1)Eerste gsm abo----- Mobilus S-)---In "My Proximus" staat onder" mijn verbruik" 500 MB free any time beschikbaar.Dit zou toch 2GB moeten zijn vermits het onder mijn Tuttimus Pack valt, of niet? Onder " mijn produkten " staat wel duidelijk mijn tariefplan Mobilus S met verdere gegevens.
2)Tweede gsm abo-----(ook besteld onder Tuttimus pack) nl.Mobilus M, met Phone, wordt in "My Proximus "--overzicht mijn produkten---nergens vermeld , terwijl dit in vorige pack (Comfort) wel zichtbaar was.nl 2 gsm's.
Wel kan ik op "mijn verbruik" op dit toestel een verbruik zien ,maar dit is identiek aan het verbruik van mijn andere gsm .( zeer toevallig?)
Verder staat er beschikbaar ook 500 MB.free any time .Dit zou toch 2,5 GB moeten zijn neem ik aan.
Wanneer ik naar "mijn produkten " op dit toestel ga krijg ik de melding ---We krijgen geen toegang tot My Proximus server --probeer later opnieuw---
Beide toestellen vallen onder zelfde Proximus account en zelfde facturatieadres .

Iemand met dezelfde problemen -My Proximus -na overgang naar Tuttimus?
Groetjes.

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Hier ook problemen vanaf toen!!! Bijna alles opgelost...Ik blijf bellen tot alles is opgelost! Zie goed alles na op myproximus of alles goed staat, ook nog een paar dagen later! Mijn abonnement was plots veranderd van mobilus.S naar M!!!! ZONDER DAT IK IETS HEB GEVRAAGD! Ik heb nu al drie klachten ingediend!!! Ben klant vanaf 1980 en heb nog nooit zo een slechte service gehad! Hoop dat nu alles in orde is...Maar hou mijn hart vast voor de eerste rekeningen.......
groetjes Marcel
Zal een lastige weg zijn cel om dit op te lossen maar PX mag niet zonder je uitdrukkelijke toelating geen abonnementen veranderen.

Raad je aan klacht indienen bij de ombudsman met je klachtennummers daar zal je een antwoord hebben binnen de maand en dan weet je 100% zeker dat het in orde komt.
Reputatie 7
Badge +3
je hebt gelijk Marcel : wij willen ook dat alles correct is. Sorry dat het niet loopt zoals het zou moeten.

groetjes

Tina

Reageer