Problemen met V4-decoders met laatste interface SW-versie leon batch2 2_15.20.0.26

Toon eerste bericht

306 reacties

@Alexander, jij dacht aan M4 zeker maar die is wel net voorbij en 't was ook maar een april grap van P⌘ :-)))

@ThomasP
je zegt: Zolang deze werkt, moet deze in principe niet vervangen worden.
Inderdaad maar voor hoelang nog!
en ik veronderstel dat die ontwikkeling voor de NTE softw. voor de V4 toch ook stukken van mensen kost, enfin ik was maar even luidop aan het denken hoor 😉
Reputatie 7
Badge +1
Sinjoor, effen vlug tussendoor, welke software versie staat er op uw BB3 van sagemcom?
Ben je er ook zeker van dat je van op je Samsung S4-mini, (als die over wifi 5Ghz verbinding maakt), kan Googelcasten naar je Google Cast HDMI dongle, die op wifi 2,4 werkt?

Software Version

6.28.221A
GUI Version

6.2.7
Hardware Version

2.1
Reputatie 7
Badge +1
De V4 is in principe nog recent genoeg en kan nog mee met alle nieuwtjes. Zolang deze werkt, moet deze in principe niet vervangen worden.
dan is Px wél verplicht daar een deftige interface voor te maken hé; en neen, ik ben tegen de wegwerpmaatschappij, en wil geen V5c zolang mijn V4 goed werkt (is nog maar 2 jaar oud). Bovendien, als de aangepaste interface maar voor Q4 2016 is, dus vanaf october, maar allicht niet voor einde 2016, kunnen we hier beter de boeken sluiten. Wat baat het dat ik hier bijna dagelijks de(zelfde) fouten rapporteer, als er toch niks mee gedaan wordt? Ik heb nu eerder sterk de indruk dat ze die "vertikaal" klasseren, en dat ze lang genoeg wachten tot al die V4's vanzelf stukgaan of dat de gebruikers het uiteindelijk toch beu worden...:@
Sinjoor, met deze softw versie (6.28.221A) v/d sagemcom bb3 zouden er problemen zijn, dat toestellen die via wifi5.0 en andere via wifi2.4 werken, elkaar niet zien!?
daarom dat ik de vraag stelde: Ben je er ook zeker van dat je van op je Samsung S4-mini, (als die over wifi 5Ghz verbinding maakt), kan Googelcasten naar je Google Cast HDMI dongle, die op wifi 2,4 werkt?
Reputatie 7
Badge +1
Sinjoor, met deze softw versie (6.28.221A) v/d sagemcom bb3 zouden er problemen zijn, dat toestellen die via wifi5.0 en andere via wifi2.4 werken, elkaar niet zien!?
daarom dat ik de vraag stelde: Ben je er ook zeker van dat je van op je Samsung S4-mini, (als die over wifi 5Ghz verbinding maakt), kan Googelcasten naar je Google Cast HDMI dongle, die op wifi 2,4 werkt?

Ja hoor, zoëven nog geprobeerd met zowel mijn S4 mini als met mijn Tab 4 T535. Die staan beiden op 5Ghz en casten perfect naar de TV (dongle). Getest vanop YouTube en daar met het casticoon naar de GoogleCast "woonkamer" gecast (niet eerst met de GoogleCast app. dus). De TV schakelt zelfs automatisch naar de HDMI van de GoogleCast want die staat standaard op die van de decoder. Dit gebeurde niet voor ik de b-box3 had en de GoogleCast dongle moest herconfigureren voor de 2,4Ghz van de dongle...toen moest ik nl. telkens manueel naar de HDMI van de dongle schakelen.
De GoogleCast app. met dongle vinden wel niet het 5,0Ghz Wifi-signaal, maar dat is dus normaal. Mijn smartphone, tablet en TV (allemaal Samsung) vinden zowel 2.4 als 5.0Ghz signaal. Niet echter de GoogleCast dongle, maar ook niet mijn laptop of PC. Waarschijnlijk is die hun adapter ook niet aangepast voor 5Ghz. Is hier wél off topic hé. Enfin, deze topic mogen ze m.i. sluiten, want er gebeurt toch niks mee.
En nu ga ik mijn gras afdoen.
Bedankt Sinjoor voor het uittesten en stond net ook op punt om mijn gras af te doen, 'k ga er ook direct invliegen voor het begint te regenen.

Reageer