Beantwoord

Problemen met TV Overal hier melden



Toon eerste bericht

31 reacties

Heb hetzelfde probleem met de Tab sinds gisteren. Ben Belgacom tv klant en krijg nu de melding "om te kunnen genieten van de dienst 'TV Overal, dient u Belgacom TV klant te zijn".

Werkte voordien wel. Herinstallatie, heropstarten verhelpt het probleem niet.

gr,

hans
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, TV Overal is nog maar juist gelanceerd in testfase.... en dus nog gratis. Je kunt maar eisen stellen voor iets waar je voor betaalt vind ik. Als je iets wilt downloaden om mee te testen, moet je er de problemen maar bijnemen.
Reputatie 2
Badge +1
Experts beschikbaar hebben in het weekend voor zo'n applicatie??? Sommigen gaan echt wel ver in de vraag naar support :S
doet mij denken aan Belgacom tv op zich, wat na 6 jaar na de release nog vol met baby ziekten zit :)
jammer, maar we zitten natuurlijk nog in de testfase van dit project en het wordt voorlopig dan ook gratis aangeboden.

kinderziekten als deze komen maar boven na de release, dus wat werk voor de developers

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Heb telefoon gekregen , moest de aplicatie van de Tablet verwijderen , opnieuw onieuw instaleren en nog eens proberen.

Nog steeds hetzelfde , dan de modem moeten heropstarten.

Ze hebben mijn decoder er vervolgens uit het systeem gehaald , dan er terug ingezet .

Nog steeds hetzelde.

Antwoord dit wordt iets voor de experten die hun exlusief bezig houden met de Samsung TAB.

We zullen je terug contacteren op Maandag.

Dus weten ze op de support ook weer niet wat het probleem eigenlijk is .

Niet aangenaam dat ze niet kunnen helpen en ze toegeven dat ze niet weten wat het probleem is.

Mischien een suggestie dat ze in het weekend ook de experten voor de Samsung Tab beschikbaar hebben.

Want een product lanceren en een gebrekkige support is alles behalve goede Reclame.

Benieuwd wat ik morgen mag vernemen.

Reageer