Problemen met planning

  • 14 February 2011
  • 0 reacties
  • 1261 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
De laatste tijd gebeurt het al eens dat sommige ingeplande opnames plots met een kruis achter staan, alhoewel ze niet overlappen. Het gebeurt zelfs met nPVR opnames, die toch nooit kunnen overlappen ?

Ik doe wel mijn programmatie altijd 5 dagen vooruit (max. aantal dagen in TV-gids). Ik check altijd nog eens de dag zelf of er niks fout gelopen is. Gebeurt ook soms dat ze dubbel in de lijst komen te staan, waarvan één met een kruis achter. Als je die dan wist, is de andere mee weg...bij series moet je dan best de serie wissen en via de TV-gids terug ingeven. Systeem is dus niet 100% betrouwbaar meer.

Ook gebeurt het dat sommige programma's die eerst als serie in konden gegeven worden, plots niet meer als serie worden beschouwd met alle gevolgen vandien. Soms is het echter andersom. De laatste show op één stond de eerste 2 weken niet als serie, en moest dagelijks ingegeven worden. Sedert midden verleden week is het plots toch als serie programmeerbaar.

Hoop dat het met de nieuwe interface beter wordt...want vind persoonlijk dan eens ingeplande opnames niet meer mogen fout lopen, tenzij de zenders er teveel mee schuiven.

0 reacties

Geen reactie

Reageer