Beantwoord

Problemen met ontvangst

  • 24 september 2016
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 24 september 2016, 10:09

Dag Cristian, Zoals ze hier boven al zeggen kan je best eens de modem en dan decoder herstarten. Indien het dan nog niet lukt kan je ons bellen op de 080022800 of een bericht sturen naar Het Proximus Team(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)met je telefoon of klantnummer en dan kunnen wij het ook even na kijken.

Dit is een werkende link om je decoder te resetten.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderresetten
Reputatie 6
Badge +2
Alles herstarten dus modem en decoder en als dat geen soelaas biedt dan bellen naar de klantendienst.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderrestten


Die link werkt wel niet, ik krijg een foutmelding van "deze pagina bestaat niet meer"
Reputatie 7
Badge +6
Die link werkt wel niet, ik krijg een foutmelding van "deze pagina bestaat niet meer"
Probeer deze link eens.
Badge +4
Dag Cristian, Zoals ze hier boven al zeggen kan je best eens de modem en dan decoder herstarten. Indien het dan nog niet lukt kan je ons bellen op de 080022800 of een bericht sturen naar Het Proximus Team(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)met je telefoon of klantnummer en dan kunnen wij het ook even na kijken.

Dit is een werkende link om je decoder te resetten.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 3
Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderresetten


Die link werkt toch bij mij en ik kom terecht op dezelfde site-pagina als deze die beide proximus medewerkers ook opgegeven hebben!

Reageer