Vraag

Problemen met MyProximus door naamsverwarring. Kan nu niet meer inloggen bij Cloud.

  • 6 January 2017
  • 0 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb sedert 2 januari de Proximus diensten en logde mij in met het mij toegekende klantennummer en e-mailadres .
Vreemd genoeg kwam ik uit bij een naamgenoot met een zakelijke account ( met btwnummer) van 40 km van mijn woonplaats.
Na verschillende telefoons met de Proximusdiensten waar men mee eerst niet geloofde , waar men zei dat dat de fout bij mij lag.Het klantnummer dat ik had stond nochtans op de installatiedocumenten, de documenten van bevestiging van mijn aankoop en andere documenten die ik had ontvangen.( hoe zou ik in godsnaam kunnen inloggen bij een persoon die ik niet eens ken,welleswaar met de identieke naam als de mijne)
Daarna kreeg ik nog op de koop toe een niet zo beleefde mail ,waar men nog eens bevestigde dat de fout niet bij hen lag maar bij mij. Niet moeilijk zij had mij opgezocht met het eigenlijk voor mij bestemde klantnummer en niet enkel op een naam waarmee de vorige documenten werden verstuurt.Daarna heeft zij mij dit juiste klantnummer gegeven, waarmee ik eindelijk kon inloggen op de voor mee bestemde privéaccount.

Het probleem is nu: ik heb vandaag een factuur gekregen op mijn eerste foute klantnummer( wel met het juiste adres)
Alles wat ik bestel had klopte evenwel.
Maar nu mijn klantnummer gewijzigd is op Myproximus zijn mijn afgerekende bedragen er nog niet op afgehouden , ga ik nu niet nogmaals een factuur krijgen, waarna ik nog een 2-3 maal mijn verhaal moet doorbellen voordat alles in orde is?
Ik kan ook nog niet inloggen op Cloud ,omdat het programma zegt dat mijn gsmnr, nog gekoppeld is aan de vorige account. Nochtans had de dame gezegd in de bewuste mail dat ze alles had verwijderd.
Hopelijk komt dit ook vlug in orde.

0 reacties

Geen reactie

Reageer